Kanin iFokus

Kanin

Etikettsjukdomar
Läst 1194 ggr
spamb
0

Kaninöga blir vit???

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har en kanin och märkte att den är helt blind på ena  ögat. ögat blev vit och jag undrar om den har skadat sig eller om det är nåt sjukdom??

Gronstedt
6

Uppsök snarast veterinär (alltså idag) - vad den än beror på så har kaninen förmodligen ont, eftersom ögat rinner och huden runt är så irriterad.

Thotis90
5

Jag tycker att det ser ut som en infektion av något slag, som kan ha satt sig på näthinnan och skadat synen. Veterinären genast!

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Marr
5

Det ser ut som han fått en skada tidigare som du missat & han ser inte ut att må bra alls. Du bör snarast ta honom till veterinären! Detta ser hemskt fult ut!😕

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Karmatarerskanise
8

Att ens fråga på internet när det så uppenbart behövs veterinär! ! Du borde åkt in för länge sedan! Hemskt att du fortfarande sitter hemma.

Maria
5

Det verkar väldigt bråttom och jag håller med de andra här att veterinär behövs NU.

/Maria

Aleya
3

Du måste direkt till veterinären. Det är ingen fråga om det. Verkar vara en infektion i ett sår du inte sett och det kan göra ont som tusan.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Ms_Raptorskull]
2

Hur länge har ögat sett ut sådär?

[EM L]
2

Veterinären på en gång!

Frosstis
2

det där ser sjukt ont ut :(

tiger tok
2

Ojdå! Ta akuttid hos veterinären, ögonskador blir ofta dåliga snabbt och kan göra mycket ont!

[EM L]
2

Stackarns lilla kanin😕💔

Smultrondraken70
0

Hur har det gått TS? Vad sa veterinären?