Katt & Kanin
Någon mer än jag som har en kanin som älskar katter? Eller en katt som älskar kaniner? x)
Min katt tkr om att gosa med ninerna. Men ibland blir kaninerna föör nyfikna, och då blir kissen rädd x)

Noah är alltid lös på gården, förutom när jag hoppar, och katterna och hundarna är också lösa. Hundarna gör absolut ingenting. Alla utom Salsa är rädda för Noah, så de gnäller mest när de ser honom skutta förbi. Katterna brukar också vara rädda. Kattungarna vågar sig fram en bit men Noah skrämmer bort dem x) Men förra veckan vågade Stella utamana ödet. Hon smög fram emot honom när han satt och tvättade sig. Hon kom närmre och närmre och sen petade hon försiktigt på honom med ena tassen. Sen satt dom bara stilla där ett bra tag. Igår låg de och mös på katternas ute-filt. Såå söta x)
Jodå :) Tiger iaf :P.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#2 Så sött! Tycker det är så kul att höra om rovdjur som är rädda för kaniner ^^
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

#2 - Gulligt! ;D
Min kanin gillar min katt men min katt är livrädd x)
Mina kaniner älskar katter, men katterna käner inte riktigt samma sak gentemot kaninerna….

#2: Söta :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

En av mina katter Gustav han gillar att slicka kanierna. Men i bland brukar han låstsas busa med dom:)

Engla är väldigt rädd för Tweety. Han är lugnet själv, helt ödmjuk & snäll rakt igenom. Han är en sådan där slö liten sak som hellre ligger och solar på trappan än jagar kaniner.
Däremot är hon väldigt nyfiken på Kattja, som det är mer fart i. Om hon irriterar Kattja tror jag faktist att Kattja skulle jaga Engla.
Hon är rädd för den mesigaste katten i världen & nyfiken på den farligare sorten. Hon är konstig :)
Ungarna är lite nyfikna men ändå lite rädda.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
När jag skulle ta i honorna från rasthagen igår kom Simba och ville goosa:) Så då lyfte jag ner honom i hagen och då kommer Alpha framskuttandes som en galning och nosar på Simba. Han blev nog lite förvånad;) Sen går Simba omkring och nosar i hagen med en väääldigt nyfiken Alpha efter sig ;D

#14 #15 va söt! och vilken fluff ^^

#16 Haha jaa, han är superfluffig :D <3

2: så söta :)