OT - Bästakompis
Vad heter din bästa kompis? :)
Mina heter Cecilia Margareta Eklund &
Sandra Caroline Larsson &
Olof Christer Mattias Söderberg &
Lina Sofia Mattsson &
Pone & Åsa & Sofie & Emma & Emma & Emma & Moa. tror det var alla . :)
Ciss är min närmaste för jag vet inte riktig, hon har som funnis där alla år, när jag vart lite utstött var hon där, när jag gjorde bort mig var hon där, ja, hon var där hela tiden. Tack! :) <3

Min absolut bästa vän heter Engla :) <3
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Therese, Jennie, Martina, Jenny, Ellen, Hanna, Adde, Adde, Jonte, Mattias, Mathias, Mattias, Mathias, Mattias, Erik, Jesper osv. osv.
Fast de bästa är nog: Malin, Martina, Therese och Ellen tror jag..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag tycker alla är min bästa :P.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Matte är en av mina bästa vänner egentligen men han dissade mig för några dagar sedan & då blev jag tjurig.
Sen är väl Lina, Sofie, Emma, Pone, Åsa & co. jättebra <3333
www.frihetenskaniner.se
Ciss; jag menar menniskor XD

#7: Sprolla ^^
www.frihetenskaniner.se
Mina räddare i nöden hetter Anna och Jimmy.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Min bästa vän är helt klart Tindra <3 Och Cecilia :D Hon har inte Kif tyvärr :'(

Stina, Tess, Lisa & Frida <3

Min absolut bästa vän som har funnits för mig i vått och torrt i säkert 10 år nu heter Emma!! Min älskade, underbara Emmpis!! Vi kan prata om precis ALLT och inget, ibland sitter vi i varsin ände av telefonlinjen och pysslar med massor av grejer men säger egentligen inget till varandra - utan vi bara är där helt enkelt… sjukt jag vet! ; )
Min BÄSTA kompis heter Emmy <333
#9 Jagälskardigmer! <3 Och ta bort bilden! xD
Ja, som ni märkte;) EMMY:D <3
Och så har jag en heldel andra som jag inte orkar rabbla upp. Men min närmaste kompis, som jag känner bäst heter Nathalie. Och på tal om ingenting (som för övrigt var dagens bästa kommentar av emmy) så kan jag sitta på toa när jag snackar med henne xD <3
Har du frågat dina vänner om det är ok att du lämnar ut deras både för- och efternamn på internet?
Nej, nu ska jag inte förstöra stämningen nå mer:)
Min bästa vän heter Viktor och han är min kusin egentligen. Jag är bara 2 dagar äldre än honom och vi har vuxit upptillsammans sen dess, gick t.o.m i samma klass hela grundskolan.

Min heter Nicole <3 NiiicoLe_ här på KIF!
Pontus är min ända kompis och kaninigaste åxå (:
Leo X) Och Abban kanske (hon heter så här på kif).. Och en annan tjej.. eller två andra tjejer, kanske tre :P
Mina bästa är Carro (Soten) Issa (Zoie) <33

Erica (Har funnits sedan vaggen och ska följa ända in i graven), Ida, Agnes, Linnea, Camilla, Julia, Sabbo, Sanna, Sara osv. <3
Mina djur är mina bästa kompisar, men mina favoritkompisar är Johanna, Sofia, Julia, Julia, Bianca, Engla, Malin, Josefine och Ellen.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Matilda aka Nallen, Kajsa aka Zesz och Pernilla aka SäPo är väl dom som vet.. i princip allt om mig. :) Visst bråkar jag en del med Nallen och Zesz ibland, men vi försöker lösa det så gott det går. SäPo är mer försiktig med mig, då hon vet mer hur jag fungerar, då hennes bror är väldigt lik mig, då vi båda har diagnoser.
Jag och SäPo på bilden. <3
Mina allra bästa kompisar heter Sara och Frida. :) Sen har vi ju alla underbara tjejor i klassen, som jag inte umgås med så mkt på fritiden men som betyder oerhört mkt. Ida, Danni, Isafold, Maja, Becka, Emilia, Amanda, Johanna, Camilla, Anna m.fl <3333Utan alla dessa underbara människo skulle inte jag finnas till.. :P
Hm, jag har inte nån bästis egentligen…
Haha.. jag vart dumpad igår xD
Malin är de underbaraste personen som finns, och tröstaren och går att alltid prata med <3 Älskar dej sötis :*

Min bästa kompis heter Helen. Hon finns där i vått och torrt, ibland så driver vi varandra till vansinne men allt slutar alltid bra ändå.