OT - Klippa ihop en video?
Är det någon som vet hur man klipper ihop en video själv? Behöver man något speciellt program för det? Jag menar, hur gör man så att det kommer text i videon? Och hur lägger man in olika bilder? Jag fattar inte ett dugg! Vill hemskt gärna veta. :D
jag använder windows movie maker =)
Har alla datorer det? Jag har en hp.

windows XP har i allafall^^
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Finns det något annat program? (Söker på datorn efter det just nu men den har inte hittat ännu)
Jaa! Jag har det! Men hur använder man det då?

det står där, om man tittar på hjälp där uppe^^ men det är gannska så mycket text
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
det är inte så svårt, prova dig bara fram så går det nog bra =)
Oki, är i alla fall superglad att jag hittade det. Tack allihop!
Gjorde en video men den går ej att ladda upp.. :(
Vars laddar du upp den ?:)
Prövade på tinypic, photobucket och här på kif. Vet inte om jag ska bli medlem på youtube..
Windows Movie Maker är lätt att lära sig :) Och inte svårt alls! Ladda upp på youtube, tror det är lättast. (?) :)
Oki, men jag kan man sedan ta bort videon där ifrån?
#13 jo det kan man :)
Här är en annan video: http://www.youtube.com/v/no1ZYPPrc1U
Den visades inte va?
C:\Documents and Settings\HP_Ägaren\Mina dokument\Mina videoklipp\Leo.bildervideo.MSWMM
? Åh, det funkar ju inte!!

#17 du måsta ladda upp den på tex you tube
men den funkar ej där.. :'(
Men det tar ett tag innan den kommer upp. Alltså den kommer inte upp på en gång.
jsg fattade precis, =) :D
#21 Menar du på youtube eller här på kif?
Leoponken. Du måste spara den som videofil. Det står "Save as movie-file", nånting.. så sparas den i ett annat format, som kan öppnas i andra program än Movie maker :)
du måste trycka där det står "3. slutför film" sen väljer du "spara på min dator"
Okej, tack!
C:\Documents and Settings\HP_Ägaren\Mina dokument\Mina bilder\Leo\Leo.bildervideo_0001.wmv
Nu hoppas jag att det funkar!
Mää!
C:\Documents and Settings\HP_Ägaren\Mina dokument\Mina bilder\Leo\Leo.bildervideo_0001.wmv
Inget händer jue!
Vad är det du försöker med nu ?
jätte gullig film =)
Tack!

Den kommer inte..