OT Biverkningar
Det här är alltså en "människofråga". Jag vill helst inte att ni skriver att ni inte vet, om ni inte vet.
Jag har drabbats av en biverkning från TBE-sprutan (Spruta mot hjärnhinneinflammation). Jag har vart hos doktorn och så, men jag fick aldrig något riktigt svar på hur länge biverkningen kommer hålla i sig.
De biverkningar jag fick var tydligen vanliga, myalgi och artralgi (smärta i muskelgrupper och leder), och de gör så att jag har ont i mina ben, i lederna och i musklerna. Jag äter Alvedon som smärtstillande och smörjer in med Voltaren Gel, men jag vaknar ändå om nätterna av att det gör ont och då är det svårt att somna om.
Det var alltså sista grundsprutan (den tredje) jag fick biverkning av.
Är det någon här inne som vet hur länge biverkningarna brukar hålla i sig?
Jag fråga Mormor. Det kan hålla upp till 2 månader.

#1; Okej, tack. :) Bara att vänta alltså… *räknar ner*
Stackars dig :( Krya på dig! ;D

Tack :)

Vad jobbigt :( Många kryapådig kramar! :)

#5; Tack :)
I natt var första gången som jag sov hela natten, på jättelänge! Åh vad härligt det var! Jag kunde också för första gången på ganska länge ligga med benen typ raka, men jag stödde upp knäna med en kudde, för helt raka kan inte de vara utan att det gör ont. :)
Vi vet inte hur länge biverkningen har pågått, men under hela sommarn har jag av och till haft ont i ett knä, om det hör till biverkningen vet vi inte.
Men jag hoppas verkligen att det är på väg att försvinna nu. :')