OT - Maja!
Iiih, imorgon kommer Maja (Niike på ifokus) hem ;D;D Min Majka Mes har ju varit i Egypten i ungefär en vecka nu, gissa om jag har saknat henne ;o
Jag sitter här och vill att den dumma tiden ska gå FORTAARE. Personligen tänkte jag ringa henne imorgon en stund efter att planet har landat (A) Eller ev. Smsbomba henne x)
Ville bara skriva av mig lite, för visst äre fler än jag som saknat Maja?

Ja, självklart!!! Jag har också saknat henne:) Det märks när någon som brukar skriva mkt är borta.. För det blir liksom tomt här då…
Kramar/Carro
Klart det är fler än du :) Blir alltid lite tomt här när det är nån aktiv som försvinner! Hoppas man får se lite bilder från Egypten :D

Vad kuuul!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jaha ;) Det är därför hon har "försvunnit", trodde hon inte var aå aktiv längre. Men va bra hon bara var på semester :D Saknar henne!
Då blir Maja glad när hon ser denhär tråden sen (A) Jag har ju saknat min sötpotatis jättemycket <3 Så nu måste hon vara online 24/7 så vi kan ta igen allt :D
#5; Haha det finns nog ingen risk att hon inte skulle det xD
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Klart vi saknar henne :D :D :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

^^

Klart att Majagumman är saknad <3

:P
AAAAAQW . Nu är min SÖTIS SÖTMES hemma! :D:D:D:D Gaaah, jag har saknat henne så mycket att jag övervägde att åka till Egypten och hämta hem henne (A) <33
Naaaaaw, vad underbara ni är :)<33 Har saknat er alla masssssvis !! Ja, jag blev jätteglad när jag såg den här tråden, tack Emmy =) <33
Det har varit super i Egypten ! Drygt 30 grader i skuggan, 26-27 grader i poolen och typ 28 grader i havet, jättehärligt! Röda havet är det, och det är ganska salt .. Så fick man vatten i ögonen gjorde det ont >.< .. Jag har snorklat (A) Massvis med fiskar fanns det, i alla färger typ ;D Cooolt va? Bilder kommer sen .. Har inte fotat så jättemkt, bara sådär typ 220 bilder eller nåt … :) <333
Jag har ridit kamel också ! ;D

#13: Haha,så roligt! :)
Välkommen hem!
Dock ser den ganska äcklig ut på bilden x)

Välkommen hem! :D
Trodde det var en riktig kanin innan jag tittade på bilden ;)
Välkommen hem :)

#13: Härligt ;D
Välkommen hem!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#20: *Snor alla blommor*
MUAHAHAHHA! x)
så kul:) Välkommen hem Niike

Välkommen hem :)
#21 *snor tillbaka* xD
Tack<33

Välkommen hem! ^^
Hoppas du hade det bra i Egyptien :D
Välkommen Hem :D

Välkommen hem :D xD

Välkommen hem igen,, Hoppas du hade en underbar resa! 
Välkommen hem Maja :D Du har varit saknad :)
- Mvh Emma
Välkommen hem igen! låter kul, nu vill jag fara till egypten :P

välkommen heeem :)