OT - Novell (;
Nu har min novell som endel av er har läst kommit till final på Glamour.ifokus :) Jätteroligt :) Så ni får gärna gå in där o rösta på min novell (eller den andres novell såklart!) Ville bara "tipsa" om det! :) Vet att endel här inne gillar att läsa noveller också, så där har ni två stycken ni kan läsa :)
(Btw så gick Hugos kastrering bra, på tal om annat haha :D)
Putt ? :)
Har inte läst din novell, men jag ska rösta på den (Du är ju kifare, så klart att den är grym (: )
Btw, skönt att kastreringen gick bra! :)
Haha tackar ;)
Ja, visst är det skönt :D Han va jääättetrött å lite deppig samma dag, men nu är han som vanligt :)
#4: Naw, det måste vara en stor lättnad för dig ;)
Ja det känns jätteskönt :D Var så nervös när han sov typ 2 timmar efter att vi kommit hem (även om vetten sa att det var ganska vanligt) :P Hönsmamma som man är (;
#6: Haha, jag skulle säkert fått typ panik och ringt vetrinären igen x)
Haha :D Jag höll på o ringa senare på kvällen faktiskt :P Han hade ju gegg i ögonen för att dom inte skulle bli torra o så, när dom sövde honom. På kvällen så hade han det ena ögat stängt hela tiden ^^ Medan det andra var som vanligt :P Då tänkte jag ringa haha :D Men jag baddade med vatten ist ;D
#8: Haha x) smart lösning (A) Jag skulle aldrig tänkt på det :P
Det skulle du nog :)

Okej måste kolla det :D
Shönt att det gick bra! :)
Nu när kif har hoppat igång ska jag in och läsa (och rösta såklart, även om den andra är bättrexD) Hahahah, nu var jag dum men snäll (A) Men såklart är din bäst Linda;)
Skönt att Hugge klarade kastreringen bra =) Förstår att det var nervöst!;) _Ursäkta smeknamnet, men min katt heter Hugo och jag kallar honom Hugge, och då blir det samma sak för din Hugo xD haha:P
_
#12 hahah ;D Luugnt, jag kallar honom också Hugge ^^ Låter lite brutalt sådär på en liten å ullig kanin men det blir så (;
Orkade inte läsa igenom novellerna men jag röstade på din ändå ;D

Vad kul!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Låter jäkligt taskigt det ni säger om att ni ska rösta på hennes novell trotts att ni inte ens läst den andras, och även du som skulle läsa men rösta på henne oavsett!
Klart man tycker om, samt vill stödja sin bekant/kompis, men det innebär inte att man har rätt att trampa över andra för det!
Om ni tyckte att den andra var bättre, men ändå ville att er kompis skulle vinna så kunde ni ju faktiskt ha vart så reko att inte lagt någon röst alls.
Ni kan säga vad ni vill nu, men innerst inne så vet ni nog att ni har gjort fel.
Det handlade om vilken NOVELL som var bäst…inte vilken person man tyckte var snällast!
Jag har läst båda, och lagt min röst.
--Tin-Tin--
#16: Men jag tyckte Tacis var bäst nu när jag läst dem iaf ^^ Och förresten tror jag det är jäkligt många som röstar på sina kompisar och inte bryr sig vilken novell som är bäst egentligen, trust me .
#12: Nej, DET ÄR NINJAKATTEN MJAOUW!
#16, klart det är roligare om man läser novellen o röstar på mig för att man tycker bäst om Min novell. Och som Myriis säger så tror jag nog att det är många som gör så, o att det andra bidraget också fått någon röst på det här sättet. Men självklart vill jag ha röster för att min novell är den bästa! Btw förstår jag inte vad du menar när du skriver "ni". Det är bara en person här som gjort så. Men jag tackar för din röst iaf, Eazyy! :)
#17, thanks (;

Vad kul!:D