OT- ÅÅÅÅÅÅÅH
ÅÅH allt känns bara så piss dåligt nu. Det är föööööööööör mkt med skolan! ORKAR INTE!!! Kan inte lärarna fatta ät vi inte är några j*vlöa politeiker och kommer antagligen inte heller bli det!! Så då behöver inte vi lära oss allt det onödiga.
Tro inte att jag är ett IG-barn,för det är jag inte. Har rätt så bra betyg. Men just nu har det bara blivit för mycket. ORKARINTEORKARINTEORKARINTEORKARINTE!!!
Ville bara skriva av mig, känner mig så nere.
Förstår hur du klänner det :/ Vi har också SKIT BAJS MYCKET i sklan. Har haft prov varje vecka i snart 5 veckors tid! + läxor -.- . Fatta va trött man blir!! O_____O
jag hatar skolan!

Har ungefär 4-5 läxor som helst ska fixas idag… går i gymnasiet! Är rätt trött på skolan jag också!!!
Hata skola :@ 

j ag förstår dej.. Jag känner så jätteofta jag ochså, iförsej, så har inte jag så mkt med skolan, men det lilkla som finns där, är ett helvette! 

HÅLLER MED TILL 100%. Vi har i genomsnitt 3-4 prov i veckan, minst 3 läxor varje dag. Massor med uppsatser som ska in hit och dit. Får jobba som en dåre, men är ändå riktigt nöjd över mina betyg!
#6 Ja man får ju sin belöning i slutet av terminen(;
Bläää på skoloan just nu >.<' Orka allt arbete. Har massor med saker som ska in den här veckan >.<
- Mvh Emma

Förstår dig, det brukar komma perioder i skolan då alla lärare vill ha massor av saker gjorda så man har bara massor av prov och läxor på än gång skit jobbigt.
#6 Får man verkligen ha så många prov? I alla skolor jag gått i har de max varit 2 prov i veckan.

håller med dig! :(
Skolan är så jobbig :S Kan man inte ha längre helger?! :D
Egentligen får man bara ha max 2 prov per vecka och man ska inte ha några läxor från fredagar till måndagar. Bara lite upplysning (:
Pesonligen tycker jag skolan är helt OK. Det går väl bra i det mesta, eller hyfsat. I SO:n jobbar jag överkurs och det är asjobbigt >.< Men det påverkar omdöme/betyg mkt (:
Det är eleverna därimot som kan gå och hänga sig. eller ja, dem flesta ;P
Det är jättejobbigt med råmkt läxor! :(
Förstår dig. Har också känt så en tid, men nu är det bättre. (: Håll ut! :P

Jag vet att man bara får ha 2 prov i veckan. Men prova säga det till vår rektor. Han är helt vrickad.
Jag gillar skolan ^^

Usch.. Förstår precis hur du känner! Det är jättejobbigt för mig med, denna vecka har jag 3 prov. I Svenska B, Mattematik B och Tyska steg 3… I matten ligger jag 20 sidor efter, och det är så långt jag hunnit räkna hela denna termin! Har suttit och tragglat nu med ett tal i en halvtimma, kommer inte på vad jag gör för fel hela tiden.. Matteprovet är på onsdag. Egentligen skulle jag lägga ner hela natten på matten, men eftersom Tyskaprovet är imorgon måste jag öva på det. Och sedan är det en massa andra läxor som ska göras.
Fritid har jag numer glömt vad det innebär… All ledig tid går åt till denna hemska skola…

#17 Vänta bara tills du börjar högstadiet …
Ja skolan kan gå och dö -_- Trivs då absolut inte på skolan, Jag får sån ångest att gå till skolan, Skolkar alldeles för mycket :( Men jag vet hur det känns för dej…
#20: Då är vi två. Hajjar precis hur du känner, jag har ångest hela tiden känns det som. Allt p.g.a den jävla skitskolan >.< Eller ja, mer eleverna. Men iaf, min syrra fick förra veckan ett special schema, och nu har hon endast 12 lektioner per vecka. Gissa hur jävla avundsjuk jag är? O_O
#19 Det är nog jobbigare ;)
ja uscha mej läxor läxor. Får hålla ut en vecka till sen har jag höstlov=P
Jag pluggar på universitet och jag önskar att jag kunde börja gymnasiet eller nåt igen..det hade vart så lätt nu jämfört vad det var då!! Jag förstår att ni tycker det är jobbigt men kämpa på brudar! Utbildning lönar sig :)
#21 Ja det är jätte jobbigt. För först har jag ångest för att jag inte vill gå till skolan, sen får jag ångest för att jag inte går ditt..Förra året fick jag också special schema, jag skolka 1 termin sammanlagt och så fick jag komma till en kurator och jag fick ett schema Jag sluta varje dag klockan halv 12 :)
Hade 3 prov förra veckan och har ett nu imorgon bitti och ett i övermorgon. Jag vrålpluggar kvällarna innan jag har prov, skulle inte få någon fritid annars ju
Tycker det är rätt jobbigt "hemma" oxå, vet inte var jag ska ta vägen. Det känns lika bra att stanna i skolan fast man inte heller rullar runt på golvet och skriker av lycka där heller.
Man får ha HÖGST 3 prov i veckan, annars strider det mot skolverkets lagar.
#25: Guud, vad jag känner igen mig i dig :P Jg har oxå ångest och vägrargå till skolan ibland, men sen får jag ångest för att jag inte går. Det är blä jobbigt >.<
#27 Du beskriver mej ;) Skönt att höra att man inte är ensamen med den här eländiga ångesten. Det värsta är nog nästan att föräldrarna inte fattar vad som är fel ( iallafall inte mina ) När jag hade det som jobbigast i 6an då börja dom hota att dom skulle döda Hulda , och massa andra saker om jag inte gick till skolan. Dom trodde jag gjorde det av ren lathet.
#28: Vad jobbigt :/
Jag försöker med att få bra betyg, för mina äldre syskon har inte haft direkt toppenbetyg.. Min bror lyckades dock ta sig in på IT gymnasium men min syrra går det inte lika bra för..
Men jag håller på mkt med teater/drama, och har gått på teaterskola i flera år. Så jag är ganska bra på att fejka tårar å sånt.. ;p
#29 Ja, Okej :/ Får se hur det blir imorrgon för mej med skolan. Kommer antagligen skylla på tandvärk eller dyligt. ska laga håll i en tand i morrgon.

#19 & 22 Vänta ni bara tills ni börjar gymnansiet… för att inte tala om högskolan som säkert är asjobbigt!!! Högstadiet är ju änså rätt lätt, ex. man kan lämna in en uppsats nån dag försent utan att allt ryker…
Själv tänker jag gå gymnasiet klart sen ska jag jobba! Är så fruktansvärt trött på vad allt skola heter… så jobba och skaffa sig erfarenheter är mitt mål efter gymnaiset - INTE mer skola!!!!
Bortsett från att allt måste vara perfekt är högskolan rätt nice.
Är vanligtvis ledig 2-3 dagar i veckan (dock inte alla högskolor som har det så) och sen går jag i skolan mellan 1-5 timmar om dan.
På lärarhögskolan har vi inga prov heller, vi har bara redovisningar och inlämningsuppgifter. Men på andra skolor har man prov.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#6: Nu har jag inte läst hela tråden, så jag vet inte om det står nämnt. Går du i gymnasiet? :p Shiit va mkt läxor å prov du har ;o på våran skola får vi MAX ha 2 prov i veckan.

hata skolan ._.
haha, jag ska ha 4(!!) prov imorrn >.>
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Jag älskar skolan, det går jättebra för mig.
Men nu har jag börjat må dåligt, det har väl med årstiden/vädret att göra. Jag är otroligt känslig emot kyla.
Då får jag mer ont än vanligt. Är reumatiker, så jag har alltid ont.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

#3 det är förbjudet att ha mer än tre prov i veckan. Och tex "engelska"glos läxor, ska räknas som prov.

Skolan är så tråkig!!!!!
BORING skolan!!!!!!!!!!!!!