Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 422 ggr
Ellen95
0

Gjort idag?:)

Vad har du gjort med dina kanier idag?:)

twinnie
0

Var ute med Myran en stund imorse, men har varit borta resten av dagen. De har självklart fått vara ute i sina inomhushagar jag så vackert har tillverkat :D

Ellen95
0

Idag: Idag har jag varit med Sandra(djur_lover) Vi var ute och körde med en av mina hästar. Vi var också med kanierna i en och en halv timma. Vi gosade,fotade och hoppade:)

Vi hade jätte kul!:)

ciss
0

Har varit borta på scrapbookingkurs så vi har inte hunnit med så mycket.

Ska ut & ge vatten nu, och ut en sväng med Engla. Var ute med ungarna i morse :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

aliciia
0

Hoppat me pontus som har slått hopprekord (: å varit me en kompis..

sputtnick_plexus
0

Har inte hunnit göra så mycket eftersom att jag har varit på ridläger hela dan.

Men ska snart ut till dom :)

myriis
0

Idag har jag b.la suckat 500 ggr över att Expo rymt från hagen tre ggr på mindre än 15 minuter :P Måste nog se över den tror jag, lol .

skanorskaniner
0

Jag har varit hos veterinären med Cloetta.

KajsaM
0

Jag har väl inte gjort något speciellt. Han har skuttat som vanligt :)

Fiona
0

nu fick jag lite dåligt samvete faktiskt.. har bara vart nere och gett Maja pellets och äpple idag och kollat till vattnet och höet.. Men SUPER bra tråd .. :P det är bra att jag får kass samvetet för då tar jag mig tid x)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

ciss
0

Och Isak har sålts idag.

www.frihetenskaniner.se

ciss
0

Eller ja, såld var han redan men han har åkt nu.

www.frihetenskaniner.se

Clariiz
0

I morse gick jag och Lollipop på en ganska lång promenad. Sedan myste vi ett tag. Sedan myste jag med Pinglan. Sedan kom jag int ehem förren ganska sent och då myste vi lite och sa godnatt :).

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

lauraa
0

Har tränat lite hoppning med Noah idag. Han hoppade 35 cm, min lillpojk! Sen har jag varit iväg till Nellie och Nemi och gosat lite. Har även gosat med några ungar ur en annan kull som är halsyskon till Nemi :)