OT- Halloween!
Ska ni fira halloween på något skoj sätt? Party? knacka på hos folk? spöööka?
Brukar ni pynta till halloween? mycket? lite?
Imorgon är det ju halloween som ni kanske vet ;D

Pynta ^^

Pynta lite :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag ska på party imorgon kväll. Ingen aning vad vi ska göra där, men det blir iaf film hela natten och sen ska vi säkert spöka hos någon ;) buuuuuu
Vi brukar pynta till halloween.. men i år.. vet inte varför, men det har inte blivit av :/ men det finns ju en dag imorn oxå så kanske ska överraska alla då jag är ensam hemma och ha det helpyntat tills de kommer hem ;) vore ganska kul!
Men det som är tråkigt är att det knappt kommer någon hit och knackar på bus eller godis. Det är väl inte lika populärt som i Canada… Där så hade alla pyntat, hur mycket som helst dessutom. Man fick ofta gå in i spökhus som de hade ordnat hemma på tomten. jättekul!
Kommer ihåg en gång, då vi var och knackade på så var det någon som stod helt stilla på gården. alla trodde det var en staty (utklädd staty) men det var en person då. Sen rörde han på sig ibland, skrämde livet ur folk, haha xD

Och så ska jag kolla på massa skräckfilmer o.O Ensam :D :D :D:D:D:D !!!11 i mitt lilla mörka rum (aa)
Vi ska sova i våran teepee (stavning?) i skogen
, ganska läskigt eftersom det smyger omkring en massa små skogsandar där på halloween! Haha ^^,
#4 hehe vill inte myran vara med då? :P
#5 usch läskigt! hehe :D
jaa, jag kommer antagligen kissa på mig så jag får vara beredd och ha med mig en extra pyjamas! XD

#7 Haha xD
Är det Halloween imorgon? Trodde det var på lördag :p Iallafall skall jag och mina vänner ha filmkväll och äta jätte mycket onyttigt! Kommer få stor mage på torsdag ;) Skulle gärna velat sova över men Dumle´ måste ha sin medecin.
#7 haha, ja det kan vara bra ;)
japp halloween imorn :D
#8 I USA är det imorgon. Här i Sverige kör man "officiellt" halloween i samband med All helgona på lördag. Fast det är ju egentligen lite som man vill. Halloween är ju långt ifrån lika stort här som på andra sidan Atlanten.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

#10 Är det inte meningen att man ska skilja helt på Halloween och All helgona? Halloween är ju mer utav en kul tradition när man busar och skrämmer varandra, medans all helgona är en tid då man tar det lugnt, tänder ljus, tänker på de som gått bort och besöker deras gravar.
Men det kanske dem ändrat på? Minns att mamma alltid sa det när jag var liten "Kom ihåg att halloween är inte samma sak som All helgona helgen!"

#10 Ursprungligen firade man Halloween den första November.
Men nej, jag ''firar'' inte Halloween.
Jag firar inte heller halloween, pyntar inte och så. Men jag ska p party på lördag! B)

Jag avskyr halloween.. xD Eller naj, inte helgen, men jag avskyr när småungar kommer och ska tigga godis (vill ha allt själv ;) xD Jag tror att jag har haft nån dålig erfarenhet av halloween, och att det är därför jag avskyr det. :P
Men på fredag ska mina kompisar komma hem till mig och vi ska titta på film, det kanske blir en skräckis. xD
jag ska på maskerad.
Tänkte jag ska klä mig som en dansbandstrummis. Behöver bara fixa en hockeyfrillaperuk
Ska på Halloweenkväll i stallet från klockan 17:00-21:00 på Lördag :) Och det blir bland annat en spökrunda i skogen :P Haha, och mina kompisar som knappt vågar gå utanför stallet efter klockan 5.. :P
Måste komma på vad jag ska klä ut mig till.. Vill ha förslag =)
Hälsningar Vemsan

Pynta lite^^

Tror inte det;P men jag ska äta godis^^ massor me godis;)

gå runt och knacka och pynta lite :P

visst är det idag men gåt ut och knackar på? :P

Jag och emelie ska "godis eller bus" hahah kanske lite barnsligt, men vad gör man inte för lite godis ? (A)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#20: JA! All helgona är ju den dag man sörjer sina döda! De som går då får vara beredda på att dem de går till kan bli väldigt stötta!
#11 du har så rätt :)
Jag och My ska till en kompis på fredag och fira halloween med massor med kompisar, vi fick inte göra det mitt i veckan för hennes föräldrar som sen ska jobba ^^ Vi ska kolla på skräck och den helt självklara filmen "nightmare before christmas" :)
- Mvh Emma
Ingen har brytt sig om att pynta här hemma, så det blir nog niget pynt ;) Ev. ska jag på fest på lördag men det beror på när tävlingen slutar. Skulle vara ganska skojj iofs ;)
Jag ska på bio med 5 kompisar och sedan spela kort. Jag har målat naglarna blodröda, tagit på min spindelring har fladdermusörhängen på mig. :) Men jag ska pynta lite i rummet också…

Självklart blir det en massa skräckisar också :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Vi brukar pynta lite grann, och såklart brukar jag och några kompisar busa lite, knacka dörr :) Ikväll ska jag och två kompisar (kanske fler) gå lite "bus eller godis". :P
Kan man klä ut sig till en döskalle häxa? Eller blir det för konstigt? :P
Hälsningar Vemsan
Jag, ciss, frajda och mimmih ska nog fara ut och tigga;)
Ingen har knackat på här ännu . Kanske för att mina tre monster (dvs. hundar) är uet och springer på tomten och leker :P Dem för sånt oväsen allså o_o Skäller och morrar.

Här blire spörunda *buu*

jag och brosan gick hallowen ett år :o
Han hadde en huv tröja och ett pingis rack för huvudet *skämmas* x:x