Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 1151 ggr
Assalea
0

Kaninburar

Jag säljer kaninburar i olika modeller till olika användningsområden där vissa är ute burar som kaninen kan bo i året runt och vissa sommar burar där kaninen kan få komma ut och äta lite gräs en varm sommardag. Alla burar har godkända mått för 2 upp till 4 kaniner. De är byggda i rejält material som håller länge. Alla burar går givetvis att fås målade. Jag bygger burarna på din beställning så har du egna förslag på hur din bur ska se ut så är det bara att skicka en ritning så löser jag det. Det går också bra om man vill justera lite på de färdiga modellerna. Bilderna visar endast ett urplock av vissa modeller jag har byggt. Vid frågor går det bra att höra av sig vilket görs enklast via mail, spore00@glocalnet.net som kollas hela tiden. Det går också bra att höra av sig via sms, eller ringa, på 0730837776 För mer information besök gärna min hemsida http://finakaninburar.weebly.com

Assalea
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer bilden

tiger tok
0

fina, vilket pris??

Assalea
0

Beroende på val av bur pch vilken storlek du tänker! Skicka gärna ett pm så kan vi pratas vidare!

Assalea
0

Något av intresse?

Storip
0

Kan vara bra att skriva var du finns samt om du har möjlighet att transportera burar :)

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home

Assalea
0

Jag finns i Linköping och jag kan erbjuda hemkörning!

tixEntry
0

När du säger "godkända mått för 2 upp till 4 kaniner" menar du då att alla burar är minst 2 m2?

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

Assalea
0

Det är beroende på modell och mått man väljer. Jag bygger alla burar efter köparens önskemål

tixEntry
0

#8 Aha, ok. :)

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

Assalea
0
Assalea
0
Assalea
0