Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 907 ggr
ciss
0

Vecka nio.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det vecka nio för ungarna & de har börjat flytta hemifrån. Alla är sålda utom Freja som fortfarande är till salu. Känns jättebra med nya hemmen!

Hugo åkte igår, till pappans ägare Charlotta. Där kommer han att få det jättebra. Hon har tre andra kaniner & kan rätt mycket. Han blir innekanin. Träffar Challe varje dag & vi chattar rätt mycket, sedan bor vi bara några kilometer ifrån varandra.

Och nyss, för bara tio minuter sedan, åkte Liam iväg till sitt nya hem med matte Hanna (Dior_94). Han är en riktig liten tuffing som kommer klara detta galant! Hoppas få se bilder under hans uppväxt och att hon skriver mycket om honom. Han tycker om henne redan, det märks. Min lilla sötnos!

Imorgon så är det Tyras tur. Hon åker till min bästa vän, Sandra. Ciindra här på KIF. Hon som hade Skrutten, den lilla vita hermelinhanen som rymde. Hon tar väldigt, väldigt bra hand om sina kaniner & jag får träffa henne jätteofta. Det är nästan för bra för att vara sant!

Isak åker på onsdag, till Amanda, Lizzan här på KIF. Han kommer att trivas där jättebra & det känns finfint. Vet att hon har god hand med sina kaniner och Isak kommer att få det super där.

Och lilla Essy stannar här hos mig & Engla. Dom ska bo tillsammans, men om det inte funkar så särar jag på dem. Känns så härligt att få behålla en unge, skulle inte ha fått det egentligen men mina föräldrar gav med sig.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Min skrivare är för tillfället sönder så härstamningsbevisen kan jag inte skriva ut just nu. Dock kan jag skicka det till de nya ägarna om ni vill det (kontakta mig via PM).

Det känns så himla bra. Har varit en otroligt underbar tid med ungarna, det var så himla härligt. Jag älskar dem något så grymt mycket & kommer aldrig att glömma mina småttingar.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Feliciaa
0

Ååh vad söta!

ciss
0

#1: Världens sötaste! ;)

www.frihetenskaniner.se

Sotis
0

Dom kommer säkert att få det jättebra!:D

Bejja
0

Åh! :D dem kommer få det jätte bra (:

Jennie104
0

Får man ha så söta ungar? :o

aliciia
0

VILL HA <333

Lizzan
0

Längtar så mycket tills jag får hem min lilla bäbis :) <3

Ellen95
0

Dom kommer säkert att få det jätte bra!:D:D

ciss
0

#5: Klart man får! ;)

#7: Det förstår jag. :D

www.frihetenskaniner.se

lilljojjan
0

vem är Freja av dem små söta kaninerna???

ciss
0

#10: Den svarta ottern, nedre raden, i mitten.

www.frihetenskaniner.se

huldisen
0

Dom kommer säkert få det jätte bra :) Och du känner dom ju med , så då får du säkert träffa dom ofta med ^^

ciss
0

;D

www.frihetenskaniner.se

Dior_94
0

Jag har nästan nyss kommit hem med Liam,det känns verkligen super! :)
Jag undrade varför jag inte fick härstamnings beviset så jag tänkte ringa dig och fråga,men nu vet jag ju andledningen.
Det var först när vi satt i bilen som jag komm på det. :)

Lippo
0

Åh jag ville ju ha Liam! x)

ciss
0

#14: Tänkte säga det men glömde bort det. Smart som jag är, haha. Men du får härstamningsbeviset så fort skrivaren funkar igen! :)

#15: Haha ;)

www.frihetenskaniner.se

Keligast
0

Vad skönt kaninerna har kommit till trygga händer :) Åhh är helt kär i Freja, skulle lätt ta henne om jag hade haft tid <3

Lizzan
0

Haha :)

ciss
0

#17: ^^

www.frihetenskaniner.se

Dior_94
0

#16: Jag tänkte först inte på det jag var så fruktansvärt glad :)

ciss
0

#20: Haha, förstår det ^^

www.frihetenskaniner.se

Dior_94
0

#21: mm :D
Hoppas han kommer trivas. :)

Tina-A
0

Dom är så himla fina :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Majsbecka
0

dom var skitsöta :D Tänker du ta fler kullar på Engla? :o

Romana_12
0

Dom va såå himlans söta!! Och alla va ju i olika färger :D Kul

Romana_12
0

^^

KajsaM
0

Vad skön att höra att dom får toppen hem! Håller tummarna för Freja att hon ska få ett lika bra hem :)

Romana_12
0

Samma som 27 :P

lill-jarven
0

Galet konstigt att Freja fortfarande är till salu, hon är ju finast! <3 Eller oj, jag menar Farfar ;)

Clariiz
0

Gud så söta de är :). Skulle gärna Tagit lille Freja :P Men får ju ev. hem Floffbollen på Onsdag..

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Tixy
0

Och Freja som är så sjukt söt! Ciss, varför måste du bo så långt bort? :P

ciss
0

#31: Det är ju du som bor långt bort! ;)

Ingen som är intresserad av Freja? Som bor i närheten :)

www.frihetenskaniner.se

sputtnick_plexus
0

fina ungar!

Lans
0

Kul att du hittat bra hem till alla (: Tookit att Freja är kvar sist. Hon är ju typ sötast (:

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Majsbecka
0

#32 Skulle gärna ha tagit henne, men tror inte jag får ta en till kanin förren våren när vi har fixat uteburar :/ Bor annars inte SÅ långt ifrån :) 4 mil söder om Övik ^^,