Sluta, Kanske..
jag funderar faktiskt på att sluta på kanin.ifokus,,
jag orkar inte bli mer besviken och gråta..
Men jag kanske slutar får tänka lite..
Och du går ut med det för att? :)
Tråkigt att du inte vill stanna kvar…

Skriver du detta för att vi ska tycka synd om dig eller?
Ett sätt är kanske att du istället för att skriva i varje tråd att du vill ha kaninen (vilket får många att känna dig som oseriös) kan du tänka över det och skriva PM till den som säljer :)
Det är aldrig kul när någon lämnar KIF. Men well, detta är ett disskutions forum och man måste tåla andra folks åsikter.

Alla har sina egna åsikter det är bara att acceptera.
Tycker dock inte att du ska sluta här.

3# nej det gör jag verkligen inte! >:(
hur kan du tro nått sånt om mej :(
Säger också som Hanna, alla har sina egna åsikter och det är bara att acceptera

#7 Lätt att tro eftersom du startar en helt ny tråd om det..

#9: Tycker samma som du ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
*suck* Ja, håller med Cissi och Frida
#9: Håller med
Hälsningar Vemsan

Men måste vi tjafsa om detta ? Jag mår inte så Himla bra Okej?

#13; Men det var ju du som startade tråden.

#14: Håller med igen.
Haha, vad jag håller med alla nu .. ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Alla har vi olika åsikter och man måste kunna diskutera. Kan ju också påpeka att det är du som startar flera trådar om "oseriös" problemet, hur tror du att det ska dö ut om du drar upp det överallt?

Men asså om det där med ''Jag håller med ´´ och ´´ska vi tycka synd om dej eller´´ man blir sårad! Jag starta denna tråd
för att jag kanske skulle sluta inte för att få det komenterat!
Men… va? Det är ju klart att du får det kommenterat om du skapar en tråd om det :s

Om man startar en tråd vill man ofta få saken man skriver om kommenterad… 
Asså ursäkt men vad förväntar du dig? du startar en tråd och tror inte att någon ska komentera? det är väl ändå därför man startar en tråd… Om du inte vill att någon ska komentera varför ens starta en tråd då?

#17; Då är det väl ingen mening med att starta tråden om man inte får kommentera?

men asså att jag skapa inte denna tråd för att klaga över det med annonsen Freja av Yttersforsens
..

Vad är det du vill då? Du startar en tråd om att du kanske ska sluta på kif, och sen ska ingen kommentera det (eller om någon ska kommentera så ska det vara possetiva kommentarer). Jag tror du skapade denna tråd endast för att du ville att folk skulle säga: "åhh nej, snälla jennie sluta inte, vi vill ha dig kvar" Eller?
jennie104: ta det lugnt. du har startat TVÅ trådar om detta, tycker som alla andra här inne att du kan pma till dom du tycker inte varit rättvisa mot dig, istället för att skapa två trådar i forumet om detta (för att folk ska tycka synd om dig?). vissa fattar inte ens vad de e du snackar om.
tråkigt att du vill lämna kif, men de e helt upp till dig. kan bara säga såhär.. skapar du en tråd så får du ta emot åsikter m.m, däremot ska folk inte vara elaka mot dig eller nån annan, men vad jag har sett så har ingen varit dum mot dig (?), utan snarare har folk varit ärliga mot dig o sagt såsom det är, i detta fall att du kan ses som oseriös när du skriver i varenda annons här att du e intresserad o vill köpa kanin, du vill att dom fixar transport till årjäng, mamma ska bara gå med på det först osv. i VARENDA annons här på kif skriver du det! du låter helt desperat, om jag får säga så.
så snälla jennie104 ta det lugnt!
Du har ju redan en tråd om att du ska sluta..? (: Förklara gärna vad meningen med dina trådar är, då kan vi förstå bättre

23# Nej jag ville bara tala om att jag kanske skulle sluta
#24 Håller med (Nu börjar jag också att hålla med x'D)
okej! men förstår du inte att man inte brukar ftakta kaniner genom halva sverige!
kanske skulle söka på blocket efter en kanin som dor nära dig.

men jag mår dåligt jag vet inte varför men orkar inte mer! allt känns hopplöst
Förstår ni bättre nu?

Håller med flera här!! :O

Asså det är så mycket sturl min L-pappa och jag bråkar titt som tätt och allt är bara jobbigt nu förlåt mitt sätt mej jag mår inte bra jag orkar inte mer jag vill inte ens leva!

#30: Jag förstår inte,mår du dåligt av att folk har vissa åsikter än att sitta och ljuga? Eller varför mår du dåligt?

Har du berättat det för din mamma?
Och du vet att man kan ringa BRIS, helt gratis och det syns inte på telefonräkningen. :) Dock vet jag inte numret, men det är nog inte så svårt att hitta.

#32 Snälla sluta!!
Bris nummer 0200-230-230 :) Man kan mejla med :o (Visste inte jag)

#32; Men du slänger ut ilskan på oss då?

35# sluta med vadå?! att jag har strul i familje?n!

#38 Sluta ta upp dina "strul med familjen" på en kaninsida!!
nää men som dior_94 sa så är det lite åt det hållet att du slänger ut ilskan på oss, som inte gjort dig något!?

jag försöker behärska mej .. men när jag blir arg och ledsen gör jag dumma grejer kan inte behärska mej ..
håller me hanna och idril!
om du har strul me familjen ta det me dom och inte me oss här på kif!!!!
och du kan inte avreagera dig på oss!

Okej.
Jennie104: OM du inte kanin behärska dig med att skriva så ska du nog låta datorn vila. Om kan skapar en tråd så är det meningen att man ska komentera.
Ni andra: Ta det lite lungt och struta i tråden lite, snälla? Gå och krama era små kaniner ist ett tag.
Därför låses denna tråd.