Mozart har flyttat.
Nu har Mozart flyttat, han fick komma till en barnfamilj i Luleå. Dom har redan minigrisar och så kommer Mozart att få bo utomhus året om med en stor rastgård :)
Saknar honom jättemycket, men jag var ju tvungen att tänka på hans bästa! Då det blev mindre och mindre tid för honom så gick det inte längre. Några av er vet ju att jag var på vippen att sälja honom tidigare, men jag ville försöka lite till.. Nu var det bästa att sälja honom.
Mozart, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta..! <3<3

Åhh, skulle också ha saknat min kanin om ja sålde henne.. X(
Vad synd att du fick sälja honom :/
Det är ju bra att han kommer få det bra iallafall :) Men synd att du behövde sälja honom "/

Synd att du fick sälja honom men bra gjort av dig att tänka på hans bästa före allt annat! (:

:( ..
Aw, "lilla" Bamse-Mozart!
Starkt av dig att sälja honom iaf, förstår dock att du saknar din sötis! Han var så grymt häftig.

Synd att du behövde sälja Totte & nu Mozart också. Måste kännas tomt att ha tre kaniner och sedan bara en! För visst har du kvar Ballis?
Starkt av dig att sälja honom, som Myriis säger. Förstår att du saknar honom till tusen, det skulle jag också ha gjort. Du gjorde ju det för hans skull :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#7 Joo Ballis är kvar, och ja, det känns väldigt tomt nu :/

*krama*
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
:')

Åhh gumman <3 Vad tråkigt att höra, men vad skönt han kom till en bra familj :)
Han kommer ju få det bra iaf :)
Massor med kramar till dig<3
- Mvh Emma
tråkigt att du var tvungen och sälja han, han ser ut att vara en underbar kanin<3
Men du kan ju trösta sig med att han kommer att få ett fint hem att bo i:)
Kramar<3

putt

Åh förstår hur det känns gumman :(
Men du gjorde det bästa och han får det säkert toppen!
Kramar om Ballis istället, kramar! <3
Gud så trist.. Men det var ju för det bästa :')
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Ni är så gulliga :') Tack :)

Men stackare Starkt av dej att sälja honom!
Tråkigt att du var tvungen att sälja honom ändå :( *tröstkramar*