OT++ - Hungrig (?)
Mitt i natten ska snart sova och jag är HUNGIRG? Var fasiken är världen på väg? Skumt.. xD Men men.. Får väll äta då :P. Fast det vill jag inte för då blir man tjock^^
Ursäkta att jag skriver lite så här skumma saker.. TYcker bara detta är lite skumt, och jag är skittrött och typ över-flumm fast jag inte skriver flum utan bara babblar åh shit vad pinsamt det kommer vara att läsa detta i morgon. Jäklar vikken lång mening :S
Tillbaka till ämnet (Jag är hungrig). Nån mer som blir hungrig på natten? Asså om man inte sover.. Törstig blir jag.. MEn det är för att jag duschade, skit varmt. Så där så man blir röd som en koktkräfta :). Det är NICE.
Jag börjar känna att jag inte har något liv just nu.. Jag menar vem fn sitter uppe vid kvart över två och skriver att dom är hungriga?
Och snälla skratta inte för mycket.. Kommer skämmas nog i morgon över att jag ens skrev detta.. :/ Men det kan inte hjälpas.
Idag åt jag Qourn kyckling bitar med wook grönsaker och en stark sås som middag. Snabbt och gott faktiskt :).
Det finns inget stopp när jag startat. så vi lägger upp en plan: Spring ner till köket och drick vatten (tills jag blir mätt) spring upp borsta tänder och hoppi säng. (sängen har inga lakan.. stackars mig :S. MEn orka bädde den ;)) Tiger sover hos mig nu. Det är en av mina katter.
Usch vad pinsamt detta är.. JAg borde skaffa blogg. Asså Tina.. Kan du typ ta bort den här? Jag komemr skämmas skit mycket i morgon.
Men men.. Då har ni nått att läsa.. Hoppas jag kommer ihåg att skriva OT ..
/Godnatt!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
jag ska då drick tee :) sen ska jag rasta jycken och sova snart :)
Jag är alltid hungrig, så du är inte för skum ^^
Haha :) jag blir hungrig på kvällen :)

Haha ;D
Måste typ alltid ta en macka eller nått att äta på kvällen ^^
såg nu att jag hade skrivit helt fel i mitt andra inlägg !!
jag blir också hungrig på natten om jag inte sovit. tror alla blir det.
Men vad är det för snack om att du inte ska äta för då blir du tjock :O
För det första har jag sett dig på bild och du är då inte tjock!
Om man blir hungrig ska man äta. såklart. Inte ska man behöva tänka på vikten heller. Så länge man äter bra och nyttigt kan man ju äta hur mkt som helst utan att gå upp i vikt. herregud. men orka bry sig om sånt där!
Ät knäckebröd med avokado på. :P Det är gott och lätt och nyttigt. Det kan man äta hur mkt som helst av!
Jäklar, skrev jag det? xD kuul :P
Haha.. Lotta, Tänker inte så mkt på vikten. (bara typ jämt) men äter masor med saker hela tiden xD. (På kvällen)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Hahahaha xD