Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 277 ggr
myriis
0

Prata/Sjunga

Brukar ni prata/sjunga med/för era kaniner? (:

myriis
0

Japp, alltid xD Nyss låg jag på golvet i vardagsrummet och disskuterade växthuseffekten med Chevy. Min brorsa kom och frågade ifall jag var störd o_o Chevy tyckte dock det var viktigare att bita på min tröja, hon tycker nog den e ful.

Sen brukar jag alltid lyssna på musik när jag pysslar vid burarna så då sjunger ja (A)

ninaochica
0

haha xD jag sjunger ibland för henne, kärlekslåtar x'D <33!!

o snackar en del, lite svenksa o lite engelska (fått för mig att hon fattar mer då x'D) lite om allt möjligt, berättar vad jag gjoret idag, hör hur det e med henne o sånt :) <33

MarHai
0

Snackar alltid när jag är ute hos fluffen. Det kan vara alltifrån utskällningar(har du vält ut ditt vatten din mupp) till riktiga samtal(hur mår min lilla murvel? vill du komma ut i hagen ett tag?)

hehe

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

soten
0

Japp :)

Romana_12
0

Jag brukar prata med Tindra och såklart sjunga.. :P

J-Parnebo
0

Pratar jämt med min kanin , har ingen annat att prata med om det jag pratar med han :) det verkar nästan som han förstår va jag säger . :D

[Quellii]
0

Haha ^^ Ballerina får jämt stå ut med mitt pratande och sjungande xD

Lans
0

Pratar alltid med dom! Sjunger väl ibland ;P (om jag är säker på att BARA kaninerna hör så;)

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

mimmi.k
0

Japp, händer att jag pratar med dom! :)

Lippo
0

Pratar ALLTID med Molly och Lippo ^^
Sjunger gör jag väl ibland också :)

KajsaM
0

Haha, heela tiden ^^ Sjunger mkt. Alltid nån som kommer (tex. mamma elr pappa) och fråger om jag mår bra ;)

Miitzy
0

jag brukar prata med min kanin Hampus när jag är med honom, och ibland när jag städar buren (ganska ofta eftersom han bor tillsammasn med mina 2marsvin) så brukar ja sjunga xD

min kanin är seriöst tillsammans med ett av mina marsvin ser de ut som :O det nyaste av dom xD för han dissar den gammla och den nya (IsaDora) hon brukar typ få ligga med framtassarna på hans rygg och dom är typ rå bra kompisar eller mer xD

Romana_12
0

Fast egentligen,, ja sjunger så falskt så varje gång jag sjunger för tindra så blir hon livrädd xD

Mickis1994
0

Snackar med henne hela tiden. Ibland om läxor, hah xP Men oftst om "okej, säg mig nu igen varför du välte pellets skålen?" eller "hej sötnos, jag kommer till dig snart" eller "hörru hårboll ska vi ringa skrutten och fråga om hon vill leka i skogen med oss ?" xP

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

senna
0

klart jag pratar med mina kaniner. :D
sjunger gör jag också. ;)

Mickis1994
0

juste, penny får ibland "plågas" med att sättas sig mitt på gräsmattan (då hon springer iväg) och se när jag över på dansen. hah hon ba "åå nej tien igen" och springer ivåg xD hah

Mvh Michaela Glansk.

Denna kommentar har tagits bort.
Mickis1994
0

inte igen*     springer iväg..

det är min kanin det. hha inte så många som är inne nu.. men hmm… penny och är båda i tonåren, fast jag är nog värre hah xD hon är den enda som lyssnar helt på mitt eviga tjat. xP

Mvh Michaela Glansk.

Clariiz
0

Jodå ;) En hel utav sång och mkt prat också ;). Jag älskar ju att sjunga men är väldigt blyg så jag kör på fullt i kaninhuset ;)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

malinroth
0

Pratar alltid med mina djur! både kaninerna och vovven, skull kännas konstigt att inte göra det faktist :P sjunger gör jag dock inte så ofta för dom men det händer väl…

lill-jarven
0

Jadå jag både sjunger och pratar för/med dom hela tiden

Jennie104
0

Pratar med Jappo Heeeela tiden x'd

[Zoie]
0

Jag pratar med Zoie hela tiden XD typ så här .. Lilla busunge vad duktig du e :)

Kompiis
0

Jag pratar alltid med djur. Jag gör min röst ljus då och pratar på ett helt annat sätt :) Mina djur och andras djur !

Stravaganza
0

Alltid. Folk verkar tro att man är lite knäpp då, men då är jag väl det.

Tisdus
0

Jag håller lite konversationer med Peach, men det är mysigt att sitta tyst och kela bara. xD Sen brukar jag sjunga när vi är ute och går. xD