Atlas Budget.
Ska köpa transportburar på Björkis Hundcenter, men kollade ändå omkring på Libras hemsida. Såg att de hade något som hette "Atlas Budget".
Vad är skillnaden på en Atlas Budget & en vanlig Atlas, förrutom att budgetvarianten är billigare?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag kan inte se någon större skillnad på utformningen. Förmodligen är Atlas budget tillverkat i ett annat billigare (mindre bra?) material, ser nästan så ut på färgskillnaden.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Man kan se det där bak, i Atlas Budget är där inga "lufthål" bak men det är det i en vanlig atlas, sen känns en vanlig atlas lite "stabilare" och är lite snyggae och modernare. Sen är handtaget tjockare…

Ojoj. Mina transporter är alltså atlas Budget (dom ser ut som sånna iaf va ja kan se..inga hål där bak osv..). PAANIK! 'Jag vill inte ha nå budget grejjer ju! haha.
Men hur som helst. Inge fel på kvaliten på mina transporter iaf. Tvättade dom igår å insåg att jag hade haft ena i 12 år. Å de enda som gått paj är att pluttarna har låssnat…de var ju inga spännen förut…bara sånadär pluttar. Aja. kanon kvalitet iaf!
(fast den är inte så snygg nåmer….kommit målafärg på den å massa…men den fungerar ju ^^)
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Men de är ungefär lika bra tycker jag.. För övrgit då. Jag har nog alla sorterna =)

Bara ordet "Budget" får mig att må lite illa x) Men de är säket bra ^^

#5: Samma här. Känns som om de kommer att gå sönder bara jag pillar lite på dem, att de är mycket sämre & sånt ^^
Men de är säkert jättebra, #3's hade ju hållt i 12 år så ^^
www.frihetenskaniner.se

Ja, de är nästan bättre, i kvaliten då än de vanliga atlasen. Alltså jag har haft mina i flera år och de har hållit kanon. Sen är man ju räddd att de andra ska gå sönder ckså… Då de är dyrare och så..

#7: Har du vanliga Atlas också? Hur vet du att budgetvarianten är bättre?
www.frihetenskaniner.se

Ja, jag har båda. 4 budget och 4 vanliga.. Men budget är inte bättre men den är lite mer "slittålig" elr vad man ska säga då man kanske inte behandlar den lika försiktigt som de dyrare…