Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 2072 ggr
SagaoAlfred
0

Sitthylla!

Har kollat runt här på sidan en massa för att försöka hitta vart folk köper sina sitthyllor men har inte hittat.
Så, vart har ni som har en sitthylla köpt den?
Har ni beställt från internet eller köpt i en djuraffär?

KajsaM
0

Gjort själv :)

Lotta_A
0

Ja. det är jättelätt att göra själv. En planka bara. och så kan dom gnaga på den också. det är super.

SagaoAlfred
0

Helst skulle jag vilja ha en såndär i plast, så man kan rengöra lätt å sådär..
Men ifall jag inte hittar någon å bestämmer mig för att ta en planka ändå, hur får ni fast den i buren som? Oskyldig
Haha.. förlåt för att jag är så seg ^^

Leoponken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ingen :P tror jag.. vet inte riktigt vad ni menar. Hade först ett lådhus åt Leo, men gjorde sedan ett lite större själv i slöjden.

Taci
0

Jag gjorde mina själv :) En planka, häftade fast dörrmatta på, borrade hål i sidordna o fäste med ståltråd =)

KajsaM
0

Jag mätte ut hur lång buren var, så klämde jag in plankan i gallret ;)

LinaK
0

jag köpte en på: http://www.grand-prix.se/.. Fast jag rekommenderar inte att köpa därifrån faktiskt. Dels för att dom hade skickat iväg paketet med för lite porto, så vi fick betala 37:- för att få paketet. Eftersom dom inte hade någon avsändare på paketet (som dom hade slagit in i en sopsäck, ganska oseriöst men)

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Llinnea-
0

Gjort ;D

twinnie
0

Har två gråa plastsitthyllor från Djurfavoriten (fd. Djurmagazinet). Jättelätta att rengöra och väldigt populära här hemma kan jag säga ;) Kostar 99 kr och syns lite på bilden :)

SagaoAlfred
0

Åh, det är precis sånna jag har letat efter..
Har letat på djurmagazinet i umeå, men inte hittat :/
Får leta vidare då, eller göra en egen :)

lill-jarven
0

#9 Hur stor vikt klarar dom? Jag vill också ha en sån ju men som SagaoAlfred sa så finns dom inte här i Umeå. :(

twinnie
0

#10 Men det fanns inte hos oss heller. Eller jo, de fanns i djuraffärens egna burar, där de djur som är tillsalu sitter. Så jag frågade om de fanns att köpa sånna hyllor. Men de sa nej. Sen bytte affären ägare och jag frågade igen. Och då sa dem att de skulle beställa in nya.

#11 Max 4 kg skulle jag tro. Är inte så bra på det där med vikter, men något sånt tror jag..

twinnie
0

Man kan även köpa en ramp till som kostar 45 kr tror jag.

malinroth
0

#10 vi hade ju kunnat fråga här om dom kan beställa hem nu när du kommer :) det borde ju inte vara nån omöjliget direkt..så kan vi fara och hämta den ch komma ner till dig med den ;)

SagaoAlfred
0

#14 Jaa, det skulle vi ju kunna göra :) Vi får fråga på tisdag eller så då :D Är du också intresserad utav en? ^^

malinroth
0

#15 näpp men jag vill at du ska få en :) brallan vill visst ha en…men jag har ju husen som dom ligger på hela dagen det får räcka, det blir så trångt annars :)

Stravaganza
0

#5 Riktigt fint!

SagaoAlfred
0

#16 Jaaa, precis =) Blir nog toppen det ^_^ Skulle vara snällt om de kunde beställa hem också å sådär ju! (:

skanorskaniner
0

Jag har köpte en sån sitthylla som Twinnie har idag. Jag köpte bara till Cloetta för att prova men hon tycker jätte mycket om den så jag ska köpa till de andra också.

Ellen95
0

Nu har jag jag gjort sitthylla åt lillan & sixten:)

Flippa
0

Pappa har gjort en :P

Naaathaaa
0

#7 Kanske lite OT men jag rekommenderar inte heller därifrån, vi beställde täcke med namn på därifrån i förra vintern men vi har inte fåt de inu, vi tog det billigaste fraktsättet och då sa de att de kunde ta tid och vi har mejlat men ja, de säger bara att det kommer. Dock är vi itne intresserade längre.. =/

Men till sitthyllor, det är rätt bra att göra små "hus" så kan kaninen gå in också =)

ninaochica
0

gjort själv av plywood :) går jättelätt :D o Chica gillar den! ;D

ninaochica
0

Här är en bild på den jag gjort själv :) Chica gillar den verkligen :P sitter typ alltid på den :P är väldigt sällan inne i den :P men det har hänt ;) men hon gillar väl mest att ha bra översikt :D koll på läget :D här är den iaf :P

Vad tycks? ;D