Dålig skötsel?
Har du någosin fått höra av någon att du sköter dina kaniner dåligt?
Om ja: Hur reagerade du?
Om nej: Hur skulle du reagera om du fick höra det?

Nej,
Om nån skulle säga det så.. Om det stämde att jag skött min kanin dåligt så skulle jag bli lite ledsen och förbättra mej :)

Jag har inte direkt fått höra "du sköter dina kaniner dåligt", utan en sak jag har fått höra är "asså, du vet väl att du måste klippa klorna på dina kaniner regelbuntet, och det verkar inte som att du gör det" , och ett annat exempel är "asså, din kanin verkar inte så glad, det verkar inte som att du älskar den" .
Hur reagerar jag? jag blir riktigt arg, vad vet folk om hur mycket jag älskar mina kaniner, eller hur ofta jag klipper deras klor?! Tycker folk ska sköta sina egna saker och inte bry sig om vad andra gör! Tänk så var det så att jag klippte klorna denna helgen? vad vet h*n om det liksom?! jag vill verkligen inte att folk ska tro att jag missköter mina djur, det sårar mig något otroligt mycket när folk påstår saker..

#2 håller med
Inte har någon sagt det , men en annan sak har en person sagt till mig . Inte dålig skötsel eller så mer .. Tyvärr säger jag inte men jag blev sårad ..

Nej.
Om någon hade sakt det så hade jag nog inte blivit så glad ska jag säga..
Nej, har inte hört det. Blir nog väldans ledsen om jag får höra de. :/
Nej, inte vad jag kan komma på iaf :)
nej, de flesta vet att jag älskar mina djur otroligt mycket. Förut kom en granne som jag typ aldrig pratat med hem till oss och frågade om jag ville ha 2 kaniner för jag hade blivit rekomenderad av en annan granne ^^
Jag skulle antingen inte bry mig om någon sa det eftersom att jag vet att dom har fel eller så skulle jag bli Förbannad rent ut sagt, beroende på.
- Mvh Emma

Nej,ingen har sagt så till mig.jag vet inte heller hur jag skulle reagera.
Inte med Leona men min förra hamster Chicko skööte jag inte så bra :/ Så då klagade mamma o pappa på mig och då blir man ju ganska ledsen :/ Men med Leona bara uppmuntrar dom mig :D:D Och alla säger att hon är så fin o.s.v :)

Nej, ingen har sagt det till mig.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Nepp. Mina kompisar säger inte så mycket. De tar upp mina kaniner och gosar med de och säger att de är söta och så. De skulle aldrig säga att jag inte sköter mina kaniner bra. Mina föräldrar säger att de tycker jag tar ett stort ansvar och att de är stolta över mig osv.
Min helt otroligt barnsliga 16 åriga brorsa kallar mig djurplågare de få gånger vi bråkar. Bryr mig inte alls, eftersom jag inte tar åt mig av saker som inte är sant.
Har dock hört från Myrans uppfödare att hon tycker jag är en väldigt bra ägare och att Myran har kommit till ett tryggt och kärleksfullt hem :')

#12 Kan inte annat än hålla med! :)

Nej. Ingen har sagt så. Bara att jag håller på med dom fööör mycket. Och en gång sa någon att jag var för hårdhänt, jag höll i uzza utanför buren så sprattlade hon så jag var tvungen att greppa tag i henne :/
skulle inte bli glad iaf.
Nej, Om nån skulle säga det, SKulle jag först visa hur mina kaniner bor. Ompersonen då forfarande höll fast sin åsikt skulle jag vilja veta exakt VAD som var fel. Men skulle nog inte ta åt mig, Mina kaniner mår bra och älskar mig lika mycket som jag älskar dem :). Tror inte de skulle vara så kärlekfulla och gosiga om jag inte tog hand om dem..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Japp, men det är inget jag tar seriöst. Sålänge det inte kmr från t.ex en av mina kaniners uppfödare eller kunnigt folk.
Gångerna jag fått höra det är väl när töntarna i min parallelklass klagar på att jag är emo och säkert skär sönder mina kaniner. Det är så patetiskt att jag inte ens bryr mig om att svara ;P
Ja. För nån dag sen, anklaga en mej på internet att jag hade dödat Hulda ! Och så sa han att hon var ful .. Men tar åt mej inte ett dugg ! Eftersom det bara är en liten snorunge som inte känner mej ,)
Får hella tiden komplimanger hur bra jag sköte mina kaniner. Och uppfödarna har sagt hur glada dom är för att dom har bott hos mej :) <3
#17 Stackars dig! Herregud jag vet ju hur bra du skötte Hulda :)
Nej, skulle blir arg eftersom dem vet itne hur mkt tid jag ä r med minkanin och ser till att hon mår bra, och bara för det kommer jag nu på att jag har glömt att byta toan, eller gjorde jag det? måste kolla……. har gjort det *puh* <33
Nej, inte vad jag kommer ihåg. Tack och lov :P

tror inte jag fått ngn negativ kommentar. kände mig däremot lite elak under en period då det inte fanns så mkt tid för honom. Utan det blev bara göra rent lådan, fylla på mat och ge ngn klapp. men nu har jag lite mer tid. Han har ju dessutom rätt stor yta att hoppa runt på(kök+hall) och får komma ut varje dag(går ut/in genom kattlucka som hålls öppen när vi är hemma, låses under natt och när ingen finns i närheten). så jag har fått en och annan kommentar om att det itne är många kaniner som har det så bra som han har det, men de kommentarerna hjälpte itne så mkt när jag inte fick tid till honom.
#18 Tack :*
Nope, det är aldrig någon som har sagt det till mig.
OM någon skulle säga det skulle inte nog inte bry mig så mkt om jag inte kände personen, eftersom jag vet hur jag tar hand om dom å sådär.
Om jag kände personen skulle jag bli sårad och arg, tror jag..

Nej. Inte vad jag vet.
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Nej, ingen har sagt det till mig.
Nej, inte vad jag kommer på.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Nej ingen har sagt det till mig:) Men vissa har sagt att dom tycker att jag tar hand om mina kaniner bra:) Det är ju kul att höra:D

Nej jag har inte hört det. Men jag vet ju inte om någon prata om att jag inte sköter mina kaniner bakom ryggen på mig.
Men jag hade nog blivit ganska arg och besviken på den som hade sagt det.
Mina kaniner brukar anklaga mig för att vara en hänsynslös djurplågare när jag ska stänga in dem i buren på kvällarna ; )
Av andra människor så har jag inte blivit anklagad (vad jag vet iaf).
#29, haha XD