Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 503 ggr
Kaninlovers2
0

Billig bur! Behöver!

Vet någon vart det finns en lagom stor bur med bra utrymme för en kanin? Jag vill också att buren ska vara billig och bra. Jag bor i Södertälje. :)

CelsiusT
0

Inne eller ute?

Medarbetare på westernridning.ifokus

Kaninlovers2
0

#1 En utebur! Lagom stor för en kanin. Måste finnas tillräckligt med utrymme. Jag vill att buren ska passa för alla årstider. Jag har kikat på blocket, google dock överallt i nätet men inte hittat en bur som jag vill ha det. Alla är så himla dyra. Behöver en så snabbt som möjligt! Ska resa 16 juli! Just nu har jag lagt in min lilla kanin i en liten bur som inte alls har tillräckligt med utrymme!

CelsiusT
0

Hur många kg på din kanin? Det är ju det som avgör storlek på buren. Märkte dock nu när jag ville köpa att dom flesta köpeburar inte är godkända ens för minsta kaninen. Men kolla på zooplus.se dom har iaf lagt ut mått på sina burar nu så man ser vad man kan köpa. Fri frakt tror jag också dom hade.

Kaninlovers2
0

Mindre än 1 kg iaf.

Fridaaaa
0

Du kommer inte hitta en bur som är stor, bra och billig om du inte köper begagnad av någon som snickrat.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

CelsiusT
0

Med en kanin i minsta viktgruppen (som vuxen) så finns det ju lite att välja på iaf. Sen beror det ju på vad som är billigt för var och en.