Hane skänkes
Har en jättego´hane som vi skänker. Han är rödögd siames, halvt lejonhuvud. Hur snäll som helst. Men det är på grund av bristande intresse från mina barn som vi skänker honom vidare. Vi finns utanför Söderhamn. Han är fortfarande ute, så det går att ha honom som utekanin om det är nån som har utebur. Han är född nån gång i maj-07.
Har också en godkänd bur till salu, längd 120 cm, för 400:- Den är fräsch.
Vid intresse, maila mig gärna privat:) lotte.blom@soderhamn.com

Å sicken sötnos Lotte!!
Visste inte att ni har kanin, och hur kan dina barn tröttna på en sån underbarning! Ska jag "prata lite förstånd" med dem? = )
Om det vart en hona hade den fått flytta hem hit, är lite på jakt efter en flickvän till min pojke!

Hej du!
Jomen visst, flickorna fick honom i somras.. Han är sååå go´ och härligt snäll. Men, tyvärr, de har faktiskt lessnat.. Känns lite "elakt" att göra mig av med honom, det är verkligen med delade känslor.. men jag har fullt upp med alla hamster/gerbil-burar att göra rent.. Så jag känner, att det är mest rättvist mot den snälle gossen att få komma nånstans där man verkligen har tid med honom:) SYYYND att du inte kunde tänka dig en till grabb! En svart och en vit är väl inte fel???!:)

Det hade varit jättevackert med en svart och vit! Helt underbart och jag kan ju inte sticka under stol med att jag vill ha honom… men två hanar går ju ofta inte så bra ihop och jag har bara plats för en bur, tyvärr!
Han låter verkligen underbar och är ju så himlans söt på bilden, vill ha!! Men kan ju inte = (

NU är han tingad, så den som kan, kan ta bort det här! Tack för hjälpen.)