Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 536 ggr
myriis
0

OT - Liten Terrorist!

Åååh, nu vill jag bara skriva av mig ;P Förhoppningsvis får ni skratta litegrann.

Mamma åkte iväg runt 11.30 för att hon skulle leda en spårkurs på hundcentret, och efter var det lydnadskurs tror jag.. Hm, iaf, syrran var inte hemma, så det blev jag som fick ansvaret för dem tre hundarna. Dvs. två vuxna hundar och en valp på 12 veckor.

Eftersom jag är genomförkyld gick jag upp på mitt rum och sov tills typ 13.00 När jag kom ner igen hade valpen, Leah, bajsat i hallen. Jippie.. Öppnade dörren och släppte ut hundarna på tomten, sen pysslade jag med kaninerna och var nere i drygt en timme. Efter det så blev jag helt yr och satte mig vid datorn fram till 15.15, när jag går ner för att kolla till vovvarna. Och då har lilla söta Leah (Läs lilla monstret) dragit ner en soppåse, tagit sönder ett par skor, bitit sönder sladden till en av telefonladdarna, snott pappas skruvmejsel, kastat ut alla typ 10 leksaker överallt, slitit sönder två plastpåsar, lyckats ta sig upp på köksbänken och dragit ner Enyas matskål samt bajsat inne IGEN.

Ni kan ju gissa hur galen jag blev :P Sen passade ju den lilla terroristen på att bita mig i foten X antal gånger och reta Viggo tills han morrade. Uuuh, jobbiga valp! Nu har jag stängt ut henne på tomten tillsammans med Enya och dem håller på att leka. Blää asså :P Och imorgon ska jag passa henne hela dagen, omg >.<

myriis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och såhär snäll ser man ju ut då sen när man gjort något dumt..

malinroth
0

haha hon ville nog bara leka XD

KvirrZ
0

Haha ^^ Sötis :)

- Mvh Emma

Tina-A
0

Sötnosen då …. :P Lite busig tror jag nog.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Niike]
0

Hahaha ^^ Naw, sötis!

Ync
0

Vilken buse! ^^

johanna_loveAnimals93
0

haha x) Stackars dig Myriis ;P Fast hunden var söt :D

myriis
0

Haha, ni får ju inte uppmuntra henne x) Nu har mamma kommit hem och bara för det gick hon och la sig direkt :P Så nu kan jag sitta här i lugn och ro i några timmar ^^

Bejja
0

Åh va söt hon är! Du ska vara glad att du har henne.. vi fick avliva min valp i tisdags.

Nathalieee
0

haha, en riktig bus valp ! ;)

Santos (min B.C valp) Är expert på att tugga sönder saker. när jag är i skolan så är han hemma med  pappa som sover , han jobbar natten , och betsie (familjens hund) . varje dag när jag kommer hemm så har han tuggat sönder någonting ! >.<  och när man  vaknar på morgonen så har han oftast kissat på  golvet :/   Men förutom dom dära  valp fasonerna så är han världens mest underbaraste lille pöjk !<3

Dotti_
0

#9 varför gat ni avliva eran valp ? :(

Frida-L
0

Åhh, Leah är så himla söt :P Emmy, jag ställer gärna upp och passar henne imorgon :P (A)

pandabjorn
0

hehe lite uppfostran skulle nog inte skada;)

Dior_94
0

Haha,så grymt söt liten hund :)

ciss
0

Haha vad söt :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

huldisen
0

Hihi så gölligt :)

Mickis1994
0

haha vad söt valp :P

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Moonstrike
0

haha, vilken sötis ;P

SaraB
0

Naww, haha! xD

Lippo
0

Hihi vad gullig ^^

Feliciaa
0

Haha, gulligt ..

Ellen95
0

haha vilken buse:P

Majsbecka
0

Haha, vilken sötis x'D

myriis
0

Näääj, hon är inte så söt x) Fast nu har hon bättrar sig och är inte lika busig. Men fortfarande väcker hon mig typ klockan sex på morgonen och biter i min näsa. Dum vovve! Igår lekte vi dock med en asstor basketboll (ni som har varit på Gröna lund vet vad jag menar, man kan vinna sådana vid spelen) och iaf, det var asroligt, för bollen är större än henne xD