Nya bebisar đ
För drygt en mĂ„nad sen rymde Alex och Anna, hoppades att de inte skulle ha stött pĂ„ nĂ„gon herre nĂ€r de var ute pĂ„ vift. Men Alex gĂ„tt blivit tjockare och tjockare och igĂ„r kvĂ€ll kom hennes smĂ„ bebisar! Har inte vĂ„gat titta mer Ă€n lite snabbt och kunde se iallafall tre bebisar! OsĂ€ker om det finns fler, vĂ€ldigt mycket pĂ€ls i boet đ ska bli spĂ€nnande att se vad de blir för krabater! Trodde de skulle bli bruna som vildkaniner men de verkar bli vĂ€ldigt mycket vita precis som sin mor đ
Grattisâ€ïžvad spĂ€nnande:)
Vad roligt!
http://nouw.com/smattochgott
VĂ€lkommen! <3
Grattis till bebbarna! Hoppas allt kommer gÄ bra! :D
sociala medier jag anvÀnder mer eller mindre:
Wattpad: virrig á Instagram: lavendrclouds
Twitter: lavendrclouds á Tumblr: lavendrclouds
vilken fin mamma hon kommer sÀkert vara en jÀttebra mamma till sina bebisar och dom kommer sÀkert bli jÀttefina nÀr dom blir större. SÄ lycka till!
Kikade in igen hos bebisarna igĂ„r kvĂ€ll igen. En liten hade dött :( verkar som om den hamnat direkt pĂ„ bottenplattan och frusit ihjĂ€l⊠De andra hade hon flyttat, ville inte rota runt för mycket, men jag hoppas att de lever! Kikade in hos vĂ„r andra kanin med, hon hat varit skendrĂ€ktig? tidigare och boat. Nu hade hon boat igen, tĂ€nkte att hon bara blivit inspirerad av Alex⊠Men dĂ€r inne lĂ„g ocksĂ„ smĂ„ bebisar đ ska bli spĂ€nnande att se hur mĂ„nga det Ă€r och hur de ser ut! Men nu ska de bĂ„da fĂ„ vara ifred med sina bebisar tills de blir större och tar sig ut frĂ„n boet :)
Oj sÄ det kan gÄ ;) Det Àr vÀl egentligen inte tillÄtet att föda upp ungar efter kaniner som parats med vilda kaniner? (Borde vÀl varit vild/förvildad/rymd kanin som dina kaniner parat sig med för kanin och hare kan vÀl inte fÄ ungar eller minns jag fel?)
Medarbetare pÄ westernridning.ifokus
#8 Kanin och hare kan inte fĂ„ ungar sĂ„ vitt jag har förstĂ„tt. Men vad gör man med ungarna om man fĂ„r sin kanin tjuvparad av vildkanin, som i TS fall? FĂ„r man inte föda upp dom? Ingen parar vĂ€l tamkanin medvetet med vildkanin? Blir lĂ€tt förvirrad nuâŠ
Nu förstÄr jag inte heller? MÄste vi slÄ ihjÀl alla ungar bara för att kaninerna rymt och parat sig med en vild kanin? Det lÄter faktiskt vÀldigt mÀrkligt?