OT - Konsert
Fyfan vad jag gör OT-trådar nu på senaste alltså o_o Jag måste skärpa mig ;P
Iaf, jag sitter här och deppar som fn över att jag inte får gå på Tokio Hotel konserten som är snart *cry* Men några kompisar ska dit och har LOVAT att fixa bilder.
Då jag är asförbannad på mina föräldrar så hoppas jag för deras skull att dem fixar biljetter till HIM konserten iaf (A) Annars så åker jag på den iaf, sådetså.
Men, det är inte särskilt kul att gå ensam på en konsert.. Så jag tänkte ifall någon annan ska dit och vill göra mig sällskap? :) Har några kompisar som ska dig iofs, men dem lär umgås med sina kompisar.
Konserten är den 14 Februari (jag vet, det är låångt kvar) Men biljetterna räcker nog inte särskilt länge.. Konserten hålls i Nalen, Stockholm. Och om du inte bor i Sthlm kan jag ev. erbjuda ett ställe att sova på, hos mig (A)

Ja kanske kan ,om du vill :P hehe
Hoppas du får gå :)
Kommer TH till Sverige :D Seriöst! Hur fasiken har jag missat detta ??. När kommer dom? MÅSTE dit!.. Eller är dte kanske utomlands?
Jag kan hjälpa dig att övertala dina föräldrar! xD. Hur jag nu ska lyckas med det :P.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#3: Nej, det gör dem inte. Det hade varit en dröm, då hade jag gått, varesig mina föräldrar ville eller inte x)
Det är deras konsert i Essen. Asmånga svenskar som ska dit, förutom jag då. Buääh.
#1: Om du gillar HIM och får för dina föräldrar ;) Vet inet hur gammal du är, men åldersgränsen e iaf 13 (Fast man kan nog smita in om man är yngre iaf ^^)
#4; F*n då xD, Tokio Hotel tar upp en större dle av mitt liv, (fast inte lika mkt som kaninerna eller övriga djurne då :P)
Jag kanske kan följa med på HIM :).
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#5: Th Fur Immer ;D
Jaaow, det skulle vara skitnice (:
#6; Ich liebe Tokio Hotel für immer ;)
OM jag får dvs :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#7: Jaoo :P
Hoppas du får. Mina föräldrar har inte sagt ja ännu men jag går fan annars oxå, Muhaha :P Ev. ska min kompis dit också, mina föräldrar typ älskar henne. Så ifall hon åker får jag nog ^^
#8; Haha xD
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Jag har aldrig vart på en konsert.

Jag har för mig att min kompis ska till Essen och kolla på Tokio Hotel.
Vart ligger Essen?
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#12: Tyskland ;)