HJÄLP!!!
Nu är jag riktigt funderbar. Jag har tak på ena delen av hagen. Funderar på andra halvan också. Har läst att de kvittar för att på sommaren ska kaninen kunna gå i skuggan. Jag vill höra vad ni tycker. Vill veta vad ni tycker? och varför ni tycker det. De verkar som de blir tak där med.
Till och med jag och mina föräldrar är oense,
Varför ska det vara tak menar du? Om du har det i vissa delar av hagen så finns det ju redan skugga, var det nån annan anledning?
Aa faktiskt men du svarade inte på min fråga. Jag har mycket saker så de är därför jag ville ha mer tak..
Jag har tak på 3/4 delar utav mina kaniners uteburar. Den delen utan tak, där hag jag inga saker som de kan hoppa upp på och därmed kunna ta sig över gallret. Så det är väl en avvägningsfråga.
Skulle jag ha hyllor och liknande där det inte finns tak så skulle jag se till att ordna tak så fort som möjligt.
Men hade du haft tak där jag tänkte?
Och jag menar att ha takpapp där.
Ha gärna en tydligare rubrik så man förstår vad du vill ha hjälp med. :)
Så du menar att du har gallertak i hela taket men bara skuggande tak på halva? I så fall behöver det nog inte ändras någonting, kaninen kan ju vara i skuggan när den vill. Min kanin brukar däremot lägga sig i den lilla strimma solljus som är i kanten av hagen. XD
sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig ᔕ Instagram: lavendrclouds
Twitter: lavendrclouds ᔕ Tumblr: lavendrclouds
Min brukar inte vara i solen så jävla mycket.
#8 Varför anväder du svordomar i den meningen?
http://nouw.com/smattochgott
Välkommen! <3
De är ingen svordom jag brukar säga jävla mycket. Men menar jätte mycket.
#3 jo, mitt svar var att jag tycker det är onödigt med tak om det inte finns nån särskild anledning. Men om du vill ha det så tror jag knappast det skadar. Jag skulle haft gallertak på halva (för att inte andra djur ska komma in och för att inte kaninen ska hoppa ut) och tak som ger skugga på andra halvan. #10 men jo, klart att det är en svordom!
TS Tänk på att skriva en tydligare rubrik!
Skriv inte HJÄLP!!!
Själv trodde jag det var något riktigt alvarligt. Men när jag läser så är det inte alvarligt.
När jag behöver hjälp så ska jag börja med att skriva Hjälp:exempel
Tänk på det!
Och jo det är en svordom#10!