OT-björn
Hej!
Det har varit en björn ovanför våran skola!
Ca 4 elever var ute, dom såg en björn & en björn unge komma och gå mot dom. En av dom sprang iväg och sen så ställde sig björnen på bakbenet och "skrek" och alla vart jätterädda. En av dom stog kvar och såg lite av när björnen och björnungen sprang iväg.
Och det är helt säkert att det är en björn, för min pappa känner nån som bor jättenära, och dom har också sett den.

Hoppas den inte är där när vi har "spökstig"
går på samma skola som sputtnixk_plxus:P
2: hha, tänk om den kommer när vi hare :)

Vad obehagligt!
Inget emot björnar, de är otroligt häftiga djur men bör ju inte vistas intill en hel skola med barn! Dels för deras egen skull, känner de sig hotade, skrämda och så kan de ju anfalla.. och självklart för alla barns skull bör de ju inte vara där!
Hoppas den lufsar in i skogen och stannar där hädanefter!
läskigt det är björnar här där jag bor :O Uppe vid skogen har dom sett en björn jätte nära där jag bor :O

#4 jaa det är väldigt obehaglit:/
Läskigt!!
Jaa, det var jätteläskigt!
Och vi ska ha spökstig 6:orna nu också, men vi tog en annan stig, inte så långt upp i skogen! :)
Låter ganska läskigt, jag hade blivit jätterädd!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
9: Jag med, verkligen!

Usch det var jätte läskigt:S (Går i samma skola som sputtnick_plexus)
11: jaa, att det var :S tänkt om vi hade varit uppe i skogen då! där vi var dagen före.

#12 jaa fatta hemskt!
13: jaa!tur att vi inte var där :)
oj! Hade iof varit en rolig upplevelse ^^
- Mvh Emma
jaa verkligen! :)
vad kul ;D , här hgemma vi våran skola traskar de runk Älgar :/ å fullgubbar ;D;D
17: HAHAHAH, oj då :S är du inte rädd för dom ? :O
hehe, joo. men ibland när man e i skogen så kan de ligga HELA älg ben :O :/ :( Bläää
uuuursch ! :S
Tycker ändå att det skulle vara häftigt att se en riktig björn :)

Jag är typ rädd att den kommeer att äta upp kanierna. Men det är nog gansak liten chans hoppas jag då!
jag har inte något imot björnar :/ jag tycker de e mysigt att se vilda djur ..
dom har skjutit våran björn, hehe våran och våran .. den björnen som går runt knutarna här :/
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Jag ,Min kusin,Min mormor, och så min morbor, var och bada i skogen, och sen när vi for hem gissa vad som stog vid vägen då cirka 200 meter från där vi hade badat, Jo en björn :) Tur att vi satt i bilen :) Har både kort och film på björn. Jätte kul att se ^^
Men man ska verkligen ha respekt för björn .En i min släkt vart Dödad av en björn för nåt år sen. Hans hund spang och väckte björn , hunden sprang till ägarn och björnen kom efter och så sköt han björnen i armen, men björnen dog inte och björn tog hans liv. Han hade små barn och fru. Jätte sorgligt..
#23: Usch då :(
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#23 nej vad hesmkt:(
23: Ursch ! :(

#23: :S
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#5 ja det är ju jätte läskit! När jag ska cykla hem i från Zoie så är jag jätte rädd!!
:S