Penny (bildtråd)
Igår hämtade jag hem Satinea's Juno Beach - eller Penny som hon nu heter hemma hos mig. Hon verkar vara en ganska orädd kanin. Hon är dock inte särskilt populär hos de andra två kaninerna här hemma ännu men det tar ju såklart tid. De bor såklart i separata burar.
Idag har Penny hunnit med att smaka på färsk gräs, maskrosblad och skutta lite utomhus i gräset. 😍
Hon ser så stor ut på bilderna, men är i själva verket så liten och mjuk. Satinpäls och blåa ögon ❤️
Vilken drömkanin hon är, så snyggt med de vita öronspetsarna och vita magen mot det svarta 😍
Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop:
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
Vilken vacker liten flicka :)
http://nouw.com/smattochgott
Välkommen! <3
😍
Kolla gärna in bloggen
http://nouw.com/wilmaj
http://terabitiaskaniner.weebly.com/ - Hoppkaniner i Västra götaland 
Så fin 😍
Så lik min Dell <3 (om man bortser från otter teckningen)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#6 Menar du att Penny är otter? Eller att Dell var/är det? :)
Enligt uppfödaren är Penny white zobel brun wt. Tycker ju dock inte att hon är speciellt brun… 😂
Penny är white, som är en blekt otter-teckning. 🙂
www.alrunans.weebly.com/
#7 Tyckte hon såg otter ut på bilden (A) Dell var svart WT :)
-' Malin Hultman
#8 Aha!
#9 Då förstår jag!
Men till er som kan det här med färger, är hon verklige brun zobel? Jag skulle tippa mer på svart zobel? Tycker inte att hon ser brun ut och kollar man pälsen så är den närmast huden "gråaktig" precis som på min svarta otter.
Brun zobel är en blekt svart zobel. Det är namnet på färgen som är missvisande. Så genetiskt sett är hon svart zobel. Och ja, de kan vara väldigt mörka. (om uppfödaren har skrivit rätt färg, vill säga)
www.alrunans.weebly.com/
#10 Vilka färger är hennes föräldrar? :)
För tycker nästan hon ser svart ut.
-' Malin Hultman
Så fin!❤️
Hon kanske är white zobel brun ändå, när hon var ute i solen tidigare idag såg hon liiiite brunaktig ut. Mamman är white zobelsiames blå och pappan vit rödögd.
Så söt
#18 Tack, håller med dig fullständigt ;-) Älskar hennes personlighet också. Väldigt nyfiken men samtidigt väldigt lugn. För det mesta väldigt gosig. :-)
Fyra månader om ca en vecka. Galna lilla ninis! 😍
Penny ä otroligt enkel att ha att göra med. Känns som att hon har en väldigt lugn och "stabil" personlighet, samtidigt som hon ibland får för sig att springa rally. Gillar att bli klappad och kommer bra överens med hanen är hemma, den andra honan är det värre med.
Så glad att jag har henne 😍
Sluuuta, jag måste åka och kidnappa henne tror jag 😇 🤗
www.alrunans.weebly.com/
#22 Det låter du bli med, hon är min! 😎😛
#22 Neej! Jag sa ka och kidnappa henne!😃😇