Har blivit moster!
Inatt klockan tolv fick min syster en liten flicka :-)
Hon har fått namnet Ella och imorgon får jag träffa henne!
Ska ta lite bilder på henne och visa er underverket! :-)
Är så himla glad ;-D

Åh Grattis Ellas moster :D Roligt :)
Grattis!!;D
Grattis! :)
- Mvh Emma
Grattis!! Vad kul :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Grattis :D
Grattis! Så kul!:)

Vad skoj!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Vad kuul! Stort Grattis till moster Matilda! :D

Hihi, tack allihopa! Mamma och jag har precis varit och shoppat babykläder till mini ;)

Åh det är ju jätteroligt :D Kom ihåg när min 3-männing Vira föddes. Super roligt ^^,
Först när jag lästa "Har blivit moster" trodde jag att Moses hade blivit en monster alltså tonåring ^^,
GRATTIS! ^^,

#10 HAHAHAHAHAHA. men han är ju ett monster ;)
#12 Taack ^^

#13 Jaaha, det för därför ;) *ler*
Grattis!! va kuuul! =) när jag först skulle läsa rubriken så tyckte jag det stod "Har blivigt Monster" hih,, jag trodde att Moses hade typ blivigt som ett monster ;P hihi!!
Medarbetare på Hundar.ifokus
Tyckte också att det stod det ^^
- Mvh Emma
Grattis! :D Finns det nå bättre än bebisar?!! Ska själv bli moster för fjärde gången på söndag är det beräknat :D (fast hon som ska få nu ska få för första gången) såå spännande! Grattis igen! ser framemot att få se lite bilder på lillan :)
På bilden min andra systers minsting (ca ett halvår på bilden 4år nu :)
Twinnie: Ta verkligen vara på tiden! Det kanske låter klyschigt men tro mig, innan du vet ordet av har hon växt upp!
Här är mina systerbarn, Antionio 5 år och Nathalie 3 år, när deras föräldrar (min syster och hennes man) gifte sig! Det var inte alls länge sen jag försökte lära nathalie att sitta upp själv och bytte blöjor på Antonio. Det går SÅ fort, det är galet.
(Lotta sitter brevid Nathalie)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#20 håller med dig Tina!! Min systers barn e nu 9½(Rasmus), 7(Joel)och 4(Moa)..och senast igår när jag hörde en bebis skratta hysteriskt (urmyysigt!) tänkte jag på när Rasmus började skratta!! Det är inte klokt vad tiden går fort!! nästan 10 år sen…ojojoj

Hihi, jag var moster redan innan Ella föddes, så jag vet precis vad ni snackar om! ;)
Har två systrar. Den yngre (24 år) har redan fått två barn (Mille & Ella). Min andra syster som är äldre (29 år) är barnalös ;P
Så man hoppas ju på lite fler bebisar i släkten snart!
Tyvärr kanske jag inte kan åka och hälsa på imorgon eftersom jag är förskyld & vill absolut inte smitta bebisen :/ Jobbigt ..
#22 Så tråkigt att det inte gick då :/
- Mvh Emma

Men du kommer nog hinna träffa Ella myycke ;)

#25 Så söt med sitt mörka hår, så hade mitt kusinbarn också :)
- Mvh Emma

#25 vad söt hon är:) hur gammal är du då?

#25 vad söt hon är:) hur gammal är du då?

#30: 14 år

Grattis
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Men oj så söt hon var! ^^ Börjar ju längta ännu mer till systers bebis vill titta ut :D
guuud vilken sööt tjej!!:D alla bebisar är juh bara såå unerbara,och att sitta och titta på när bebisar sover är det bästa jag vet,efter att sitta och mysa med djur

Hihi, visst är hon bedårande? :D
Det läskiga är att hon ser precis ut som sin mamma när hon var liten ;D

Vilken söt plutt :D
#35 mitt ena kusinbarn är så lik sin pappa när han var i den ålderna så man tror att det är samma person på kort xD
- Mvh Emma

Vad söt :) Grattis!

Sötis ;)

Vad roligt :D
Väldigt gammal tråd ;P
Söting;D tyckte de sog har blivit en MONSTER xD
Haha,sötis Ella har blivit. ;)<3

Grattis :)
Gammal tråd xD Gud vilken sötnos :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Grattis! (bara "lite" efter ):D

#49 Aaah :) Väldigt lite ;)
Naaaw, sötis:)

vad söta<3 Grattis! Bara "lite" efter:P
Gammal tråd :)