OT: RIP Maddis.
Maddis bestämde sig för att gå ut och hämta posten. Det var mörkt ute men hon gick endå. Hon kom fram till brevlådan och 1 sekund efter så var hon död. En bil hade alltså kört över henne :'(
Maddis bodde i USA med sina hästar och övriga djur. I alla fall så ringde en av hennes kompisar till Maddis föräldrar (pappas moster) för att berätta för dem hur det var med deras dotter.
Det här berättade pappa för mig alldeles nyss och nu är hela familjen jätteledsna för både maddis och pappas moster och morbrors skull :(
De träffades inte så ofta eftersom de bode så långt ifrån varandra så de skulle ha en julfest eftersom Maddis skulle kommer till dem över jul men nu kommer de inte ens fira jul :( Det känns värkligen Hemskt rent utsagt. Att hon av alla människor skulle behöva dö..
Ville skriva av mig! :''(
Stackars dig !! :( *tröstkramar*

Vad hemskt,beklagar! *tröstkramar*
beklagar.. *tröstkramar*
- Mvh Emma

beklagar :(

:(
Vad hemskt :'(

Va hemskt :( Stackare :( vet hur det käns.. morfar hadde planerat en resa till Island , men han dog så han fick inte åka dit han så gärna ville :(
R.i.p Maddis :(

vad HEMSKT
Så synd.. Känner du henne??
Vad hemst! :(
*tröstkramar*

Tack för alla tröstkramar :)
#9 Ja, hade träffat henne några gånger.
Men det måste kännas hemskt att enS barn dör innan en själv liksom. Hon var deras enda barn också :(

Nej vad hemskt
Beklagar<3 *tröstkramar*<33
Usch, vad hemskt! Beklagar! :(
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Åh det gör ont i mig när man tänker på dem, pappas moster och morbror måste ha det svårt nu :(
Gud så hemskt :(. Tröstkramar till dig och familj.. <3
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com