(S) Liljebackens Vrede
Då Viggo inte lämpar sig till Avel och nästan tappat intresset för hoppningen så har jag och hans uppfödare bestämt att han ska få komma till en ny matte eller husse. Viggo är en blå/vit zobeljapan vitörad kille efter Regnbågens Rosentärna och Blackens Justin. Han är snäll och rätt så försiktig men en jätte rolig! Jag skulle önska att han kom till ett hem där han får springa lös på stor yta då det är då han mår som bäst. En kastrering skulle oxå vara bra eftersom han inte ska avlas på. Hem är viktigare än priset och jag är mån om vart han hamnar! En aktiv kanin som jag inte vill ska komma till ett hem där han få sitta! Transport går att lösa och har ni frågor så är det bara att ställa dom. Vi finns i Dalarna :)
Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Putt för Viggo :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Om någon vill ha Viggo så skicka mail moaalfons@gmail.com Om ingen har hört av sig inom 1-2 veckor kommer Viggo flytta hem till sin uppfödare ändå fast det inte var tänkt så från början. Men som sagt! En toppenkille som jag tror man kan ha kul med ;) Hör av er!
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
:)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Går att levereras till Stockholm, Värmland och till nästa vecka åker vi till Ullared från Dalarna. Vi kan då transportera honom på vägen dit :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Viggo finns fortfarande kvar, foder är av intresse!
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.