Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 765 ggr
Mymlan
0

Duna bur för kanin

Söker efter sådan bur. Jag ska ej ha kanin eller marsvin i den utan hamster, gallret sätts det extra nät på.

Hämtas i Stockholm.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Tina-A
0

Tror just dunaburar i större format för kaniner och marsvin är rätt ovanligt. Själv har jag aldrig sett någon fast det finns ju säkert :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Dior_94
0

Jag tror också att det är ganska ovanligt,men fortsätt leta rätt vad det är dyker den bur som du söker upp. :)

Mymlan
0

#1 De finns.. Min personliga åsikt är ju kaniner o marsvin ska ej sitta i såna. Kan folk ej tåla lite skräp på golvet så varför ha djur som skräpar ner lite?

Eftersom jag ställer ut hamstrar så får hamstrar avgnag märke på nosen *pälslös fläck* då de gnager galler. Tycker de duna för hamstrar är så små även om det finns de som är 71 cm på längden.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

huldisen
0

Här finns det en duna bur för marsvin / kanin dock inte laglig att ha kanin eller marsvin i . Men du skulle vell ha hamster  ?;) Fast jag tycker den var väldigt dyr .

http://www.zoosajten.se/ - gå först in på *smådjur* sen på *Burar* sen *kaninburar*, och så bläddrar du neråt ^^

Nicolina
0

Har också sett dessas Dunaburar för kanin/marsvin… alldeles för små! Men till hamster med extra galler funkar det ju utmärkt!

Denna kommentar har tagits bort.