OT?? Paus
Jag är väldigt inaktiv på kanin och hela iFokus.. Men behöver paus och kommer bara vara inne väldigt väldigt sällan.
Dels har jag mycket i skolan. Mina Gerbiler har dött allihopp vilket också är en anledning. Ska ev. få två stycken foderhästar snart :). Och spenderar stor tid tillsammans med mina kompisar.
Sedan är det kaninerna :/. Jag tänkte para Lollipop i typ Januari.. Nu är hon dräktig.. Med en Manteltecknad hane :(.. En olycka.. När vi var på kaninhoppningen skedde detta. På Onsdag har hon vart dräktig i två veckor.. Visst ska det bli roligt.. Men nu finns risken för Vitscheckar.. Och Lollipop är överviktig! Hon hårdbantar.
Sedan ska jag KANSKE para Ping Pong i Februari. Med den Mateltecknades bror. (Denne är viltgrå).
Det ända bra med Lollipops blivande kull är att Lollipop honn sjukt bra trots att hon är nubörjare och att hanen är SUPER duktig. Han vann sin sförsta tävling och placerades upp till Medelsvår. + att han har toppen fin hoppstam.. Men han är Manteltecknad..
Nu vet ni hur det ligger till. Kommer INTE vara så mycket aktiv..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag är inte heller särskilt aktiv, lite personliga saker och sånt.
Men iaf, du ska inte dra ner på massa mat åt Lollipop! Hon behöver en del extra mat till ungarna nämligen.
Trist.. :/ Vi kommer sakna dej, och lycka till med ungarna! :)<3
#1; Det är just derför jag bantar nu. OCh inte när det snart är dags att föda ungarna.. Föder hon dem när hon är så här "fet" Så är risken att ungarna och hon dör.. Vilket jag inte vill. (Lilla Lollipop hade gnagt sönder box väggen och rymt ut. (Gjortde det ett par ggr innan jag fattade vart hon kom ut. Hon åt ju så extremt mycket pellets då.. :/.
Men men.. Får göra det bästa jag kan..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#3 Jo jagvet, men om jag "fattat rätt" är det redan foster i hennes mage som bhöver mat..
Jobbigt läge, hoppas det går bra för er iaf!
#4; Hon får ju mat självklart :P. Men inte lika mycket.. och sedan daglig Motion..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Hoppas allt går bra och att du blir mer aktiv snart! :) Kommer sakna dig..
#6; <3
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Hoppas det går bra! :P
#8; Tackar :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Hoppas att det kommer gå bra för Lollipop :)
Tråkigt att du inte kommer vara så aktiv :(
Hoppas allt går bra!
- Mvh Emma
#10&11; Tackar :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Lycka till med allting!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#13; Tack :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Hon är rund nu.. OM magen.. Har ej byggt bo ännu.. Börjat dricka mer vatten och äter mer gör hon också.. Har vart dräktig i 2 veckor och 2 dagar i morgon.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Lycka till ! Och sköt om dej <3

Lycka till!<3 Kommer att sakna dig:)<3
#16 & 17: <3 :) Tack..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Lycka till med allt!
Kom på en sak. Om du ska para din andra kanin med matels. bror så finns det ju ännu risk för vitscheckar? :)
Lycka till med allting. Kommer sakna dig.
:).. Mår verkligen skit just nu.. Mina höjdpunkter på dagarna är, Att gå och sova.. OCh rasterna. Dvs. sitta i soffan inne i A.hemmet med de roliga personerna, att duscha och mest av allt penderna min tid med mina två flickor.. Som snart kanske är 1..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#19 den är väl helfärgad ^^
- Mvh Emma

Lycka til<33 Kommer att sakna dig<3
#23; Tackar :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com