Knuttens tråd
Egentligen heter hon Kastanj men jag brukar kalla henne för Knutten istället. Är så otam som man kan bli x) Hon kom hit den 29e Maj så hon har ju inte stannat länge direkt. Under den här veckan har jag mest bara suttit och handmatat henne och klappat lite på henne samtidigt. Så det går att ta på henne men hon är väldigt skeptisk och verkar inte förstå det goa med att bli klappad å så. Nån gång hoppas jag att hon ska bli sådär riktigt tam och att hon kan bo med en kompis. Om det är någon som haft en så här skygg kanin som ni lyckats bonda med så får ni gärna dela med er :)
Å vad fin hon är!
Jättesöt❤️ Knutten:) vad gulligt!
Hon är verkligen så otam som möjligt xD Undrar om hon kanske inte har blivit så mkt klappad och så som liten :,) Men tjusig är hon!
Väldigt vacker tjej :)
Känns som det varit lite framgång idag iaf. Fick klappa och mysa lite med henne när hon satt i sin toa (hehe) där hon till och med slöt ögonen och sänkte huvudet lite. I vanliga fall brukar hon mest skutta därifrån och titta surt på mig x) Får dock inte klappa på henne när hon är ute och skuttar. Hoppas hon blir en liten gosegris nån gång i framtiden :)
Kan ha varit att hon inte ha fått så mycket kel och gos och att man pratar med henne när hon var liten.
Prata lugnt med henne och klappa henne lite när hon kommer fram till dig!
Hoppas att hon blir en gosegris!
#7 Hade inte varit helt förvånad. Enda jag hoppads på är att det går att "fixa" i vuxen ålder isf. Hon var iofs snabb med att plocka mat från handen så helt otam är hon ändå inte. :) Lite försiktig men fint temperament har hon ^^
Haha, fin kanin, stinkfia? Luktar det hormoner?😮
✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜
#10 Inte än! Kärt barn har många namn x)