Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 738 ggr
Cochon
0

Angora uppfödare sökes

Hej hej! Någon som känner till en angorauppfödare i Skånetrakten? /Cochon

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

LinaN
0

Jag kommer i början av nästa år att ha fförhoppningsvis fått ungar, planen är att det kommer vara blått, svart eller viltblått med tanke på att föräldrarna är blåa och har dessa andra färger bakom sig.

Har även ull att sälja just nu om det är aktuellt, från svart angora.

Håller just nu på att starta upp min uppfödning och får efter midsommar hem min avelshona.

Finns i nordvästra skåne.  :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Cochon
0

#1 härligt! Ingen brådska får min del, så bra att veta! :) De svarta angororna är galet söta, hihi.

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.

LinaN
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är min grabb som fick bra poäng på förra utställningen och om en vecka ska vi på utställning i Skurup och hoppas på ytterligare fina poäng!

Min avelshona flyttar in strax efter midsommar och sen ska vi på utställningar i höst också när hon är gammal nog att ställas ut :)

Alla husdjuren utom en är blå, har en svartvit honkatt också. På bilden är det katten Isis och så givetvis då min hanne Dexter! :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Peak303
1

Om jag inte tänker fel, så finns Lena möller. Tror info finns på Hbgs kaninföreningshemsida

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Cochon
0

#4 Hittar ingen Lena Möller under uppfödarfliken. .. :/

Peak303
0

#5 Hittade hennes hemsida efter lite sökande 😃
http://stallbelekima.se/kaninerna.html

-'  Malin Hultman

Cochon
0

#6 Tack tack! Men hon hade bara vita rödögda? :/ :-X Tycker angororna är snyggast i lite färg så att säga, hehehe. :)

Peak303
0

#7 Vet inte, skicka ett mail till henne. Hon vet säkert en hel den andra uppfödningar annars som har med färger. :)

-'  Malin Hultman

Cochon
0

#8 Får göra så, tack igen! :)

mimmi_mus
0

Susanna Åkesson föder upp hon bor i rydsgård i Skåne :D

Cochon
0

Tack tack, henne ska jag kolla upp! :)