Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-Àmnet-ot
LĂ€st 3650 ggr
MarHai
5

Klotterplank #286

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

🙂

/Martina, sajtvÀrd pÄ kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av HollÀndsk kanin

tixEntry
0

Jag var först igen!
Kan bero pĂ„ att jag Ă€r inne hĂ€r en gĂ„ng var tionde minut
 đŸ˜‚đŸ˜Š

#0 SĂ„ söta! đŸ˜

sociala medier jag anvÀnder mer eller mindre:
Wattpad: virrig   á”•   Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds   á”•   Tumblr: lavendrclouds

zemlathebunny
0

Andra😂

[MiraForever]
0

Tredje!

[MiraForever]
0
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Mina tre favorit bilder

Frosstis
3
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Har gosat med nyfödda lamm❀❀Det kommer fler inom en vecka, tre till fĂ„r som ska föda❀

Fridaaaa
0

#0 SĂ„ himla söta! Älskar att titta pĂ„ dina bilder :D
#5 Aw! Lamm Àr bland det sötaste som finns, brukar kela med svÀrmors nÀr de fÄr :D

----

Kaninerna glada, varit ute i hagen sedan runt 9 imorse, kommer fÄ vara ute nÄgra timmar till om det inte blir ösregn :)

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

MarHai
0

Tack #1 och #6 đŸ˜

/Martina, sajtvÀrd pÄ kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av HollÀndsk kanin

[MiraForever]
0

har kommit hem nu

[MiraForever]
0

Fridaaaa kolla dina PM

Fridaaaa
0

#9 Redan kollat :)

Peak303
3

Alfons plockade maskrosor pĂ„ vĂ€gen hem frĂ„n dagis och bara "Den ska Benpbli fĂ„!" đŸ˜‚

Benpbli = Bentley pĂ„ Alfons sprĂ„k đŸ˜Ž

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, SkÄne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Maleficum
1

#11 Det Àr sÄ roligt vad dem fÄr till det med namn innan de kan uttala dem ordentligt! Min brorsdotter kallar Fjant (hunden) för Juant och Kenzie (kaninen) för HoppHopp. Hon Àr vÀldigt fascinerad men lite rÀdd för Kenzie sÄ hon vill gÀrna kolla pÄ honom och ser till att man ska klappa pÄ honom, Àven om hon inte vÄgar röra honom men tror hon insett att han ligger still om nÄgon myser med honom. Hon har till och med "rÀttat" min mamma pÄ hur hon ska klappa pÄ honom :P FÄr se om hon vill börja mata honom i sommar (Àn tycker hon ju bÀst om att mata Gletta, vÄr labbe vars namn hon faktiskt kan sÀga).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

[Melbun]
0

Ska in med kaninen för en CT imorgon. Hoppas hoppas hoppas verkligen att tandrötterna Ă€r ok.. Otroligt ledsen över att man hade kunnat vara utan alla dessa problem bara man utfodrat kaninen rĂ€tt :c Är sĂ„ orolig för dĂ„liga besked..

Fridaaaa
0

#13 HÄller tummarna att det gÄr bra!

[Melbun]
0

#14 Tack! Tror jag stressar upp mig sjÀlv med som alltid förvÀntar mig det vÀrsta ocksÄ :|

Fridaaaa
0

#15 Jag Ă€r likadan! Är som att man "blockar" de saker som kan vara bra men man fĂ„r fram alla dĂ„liga saker :/

[MiraForever]
0

15 Lycka till🙂

Elsaharr
1

Livet leker just nu, Allt verkar ha vÀnt frÄn en jobbig svacka <3

Zingo ;D

Wilmarabbit
1

Debut för mig och min fina kille pĂ„ Lördag, Vi ska hoppa lĂ€ttklass đŸ˜ƒ Hoppas han klarar att hĂ„lla fokus sĂ„ kommer det gĂ„ finemang đŸ˜ƒ

Kolla gĂ€rna in bloggen RegnbĂ„gehttp://nouw.com/wilmajRegnbĂ„ge

Ballong http://terabitiaskaniner.weebly.com/ - Hoppkaniner i VĂ€stra götaland Ballong

[Melbun]
0

LÀt inte sÄ bra hos veterinÀren idag :( Ska ÀndÄ göra en CT för att se hur illa det Àr, om det finns nÄgot hopp.. Annars sÄ lÀr vi behöva ta bort henne antingen nu eller efter sommaren nÀr grÀset slutar vÀxa.. Det Àr i princip det enda hon vill Àta för tillfÀllet. :/

Fridaaaa
0

#20 Åh :(

[Melbun]
0

Man kunde kÀnna att det fanns förÀndringar pÄ rötterna. Lite besviken pÄ att de inte hittade det redan första besöket sÄ hade jag sluppit fÄ upp hoppet om att hon skulle bli bÀttre. Eventuellt Àr det nÄgot hon kan leva med, vi vet inte riktigt helt sÀkert förrÀn efter CTn. Oavsett sÄ kommer hon nog leva ganska bra över sommaren iaf. Hon har gÄtt upp i vikt och Àter grÀs som hon borde göra.. Problemet Àr vÀl för min egen del om man ska vÀnta hela sommaren pÄ att behöva ta bort henne eller göra det nu isf. :/

Adirfen
1

Livet Àr ganska hÀrligt just nu :))

Peak303
1

#12 Haha ja xD Bentley har haft alla möjliga namn Benjbi, Benkli, Benbi osv. NĂ€r Bentley bodde med en hona vid namn Bella blev det "Benjbi och Ninen" đŸ˜‚

-'  Malin Hultman

[RC1393]
1

Blodsockercirkus denna vecka och inskolning pĂ„ nya jobbet i helgen, spĂ€nnande😇 Hoppas jag bara inte har en infektion liggande för jag vill verkligen inte bli sjuk nu med nĂ„gra veckor kvar av terminen ju, alla roliga studentaktiviteter börjar ju snart!

aliiciaj
2

Idag handlade jag trÀvirke till att bygga lite hinder, blev positivt överraskad av hur sjukt billigt trÀ Àr! 250 kr för allt trÀ bara, nu ska jag hamra och spika ihop lite hinder :D

[MiraForever]
0

Har varit pÄ Terariet idag i Malmö.

Storip
0

NÄgon som Àr bra pÄ namn? Söker namn till en svart dam med attityd, en "bitch" ;) Pojken heter Dracula och vill att namnen matchar :)

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home

Adirfen
0

#28 Bloody Mary? ;)

Storip
0

#29 ett av namnen vi funderade pÄ :)

Maleficum
1

#28 NĂ„gra islĂ€ndska förslag: Hrefna (korphona), Abba, Angeyja, Atla, BlĂĄkĂĄpa, BĂșseyra, Bryja, FĂĄla, Skessa (alla betyder i princip trollkvinna), Brana (betyder bĂ„de trollkvinna och modig kvinna), Brella (full av tricks och hyss, busig), Demba (plötsligt spöregn), DĂłna (oartig), Flugsvinn (mycket klok, beslutsam), Forysta (ledare), Frekja (framfusig, pĂ„trĂ€ngande, krĂ€vande), Frenja (ostyrig, vild), Gribba (ilsken kvinna), Katla (kittel, het och viljestark), Villimey (vild flicka), Villing (vild, "svĂ„r"), Þota (plötslig vindstöt).

Storip
0

Dona och Katla kanske passar henne :) Tack #31

tixEntry
0

Jag tĂ€nkte bygga ett hus pĂ„ trĂ€slöjden att ha i kaninhagen. Det ska vara pĂ„ ben, men hur högt upp Ă€r lagom tycker ni? (5/10 cm?) Har aldrig byggt nĂ„got sĂ„ hĂ€r "stort"
 đŸ€Ș

[Melbun]
0

Nu har Mjukis fĂ„tt somna in. TyvĂ€rr var det lite grĂ€nsfall pĂ„ hennes tĂ€nder. En var sĂ„ skadad att man hade kunnat dra ut den om det inte vore för kindtĂ€nderna pĂ„ andra sidan som blivit lite "uppluckrade".  SĂ„ det Ă€r svĂ„rt att veta exakt vilka tĂ€nder och hur mkt smĂ€rta de orsakade att det liksom inte var vĂ€rt att utsĂ€tta henne för mer. 

TrĂ„kigt men det kĂ€nns Ă€ndĂ„ inte lika jobbigt nĂ€r man vet att man gjort allt för ninis â€ïž

tixEntry
0

NÀÀ sĂ„ synd
 Beklagar verkligen! đŸ˜•❀

aliiciaj
0

#34 NÀ usch vad trÄkigt! Det Àr ju Ànnu jobbigare nÀr man hela tiden fÄr lite hopp för varje gÄng man Àr hos veterinÀren för att sen fÄ veta att inget gÄr att göra. Jag lider verkligen med dig! Bettfel pÄ kaniner Àr förjÀvligt, att ett par tÀnder ska bestÀmma ifall kaninen kan leva eller inte. Riktigt hemskt, skickar mina styrkekramar till dig!

Frosstis
1

'OMG! Vann 5sos meet and greet biljetter! Haha :D

[MiraForever]
0

#34đŸŒș

Smilla Kanin
1

InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.

I lördags gick Nejko galet fint pĂ„ 0+1 och blev dĂ€rmed medelsvĂ„r i rak! Älskade lilla dvĂ€rgvĂ€dur â€ïž

Tror jag lyckades fĂ„ med filmen đŸ˜ƒ

Fridaaaa
0

Hemma sent idag, plus riktigt varmt, varit 28 plus som varmast idag, sÄ kaninerna har fÄtt hÄlla sig i bur och bod.
Men imorgon ska de fÄ komma ut, hemmastudier dÄ :)

Elsaharr
0

#40 Oj vad skönt med lite vÀrme! Har har vi haft mest regn hela dagen och Ànnu mer skulle det komma imorn.

Zingo ;D

emms
1

Hahah, Mio fÄr vara ute i en Hage om dagarna.

Kompostgaller som sitter fast i marken med tÀltpinnar och har bÀrnÀt pÄ sig.

Idag nÀr jag skulle hÀmta in honom pÄ kvÀllen stÄr han precis vid dörren och kÀkar hallonblad. Han har alltsÄ pÄ nÄgot sÀtt tagit sig ur hagen, förstÄr inte ens hur det gick till och tyckt att det passade fint med lite kvÀllsmat. FÄr bli att bygga ett stadigare hus han inte kan putta omkring pÄ.

Antagligen har han flyttat transportburen och tryckt sig ut mellan nĂ€tet. Tur att han inte Ă€r nĂ„gon rymmare och hĂ„ller sig i nĂ€rheten. Frassar Ă€r för roliga đŸ˜‚❀

Hade inte förvĂ„nat mig om han kommit in om dörren stog öppen. 

"Det Ă€r liksom tid för att jag fĂ„r min pellets inomhus nu" đŸ˜‡

Emma

Fridaaaa
0

Uppe redan halv 7 min hemmastudierdag hmm, aja kaninerna Àr redan ute i hagarna, hundarna har fÄtt sitt och jag ska fÄ i mig frukost tÀnkte jag :)

CorneliaAndersson
2

Bebbar! 😍

(OBS! Jag kollade bara för att se sÄ alla levde och mÄdde bra, mamma Yohio vart lite ''osÀker'' i början gÀllande hur man ska ta hand om dem och att alla ska vara i boet. Mamma Yohio hade inget alls emot att jag lyfte pÄ locket och kollade lite snabbt.)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare pĂ„ Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

[MiraForever]
0

Har haft OS idag. Det var kul, men nu mĂ„r jag riktigt dĂ„ligtđŸ€ą

missanÂŽs
5

Nu Ă€r hon Ă€ntligen hemma, efterlĂ€ngtade lilla Viola! â€ïž

Gjort bildtrĂ„d för er som Ă€r intresserade. đŸ˜ƒ

VĂ€nliga hĂ€lsningar Ellen GladStjĂ€rnor

Irmelinis
0

Vacker liten dam! Isabella mantel Ă€r sĂ„ elegant đŸ‘

Uppfödning dvĂ€rgvĂ€dur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges KaninvÀlfÀrdsförening

zemlathebunny
1

Ska tÀvla Kaninhoppning första gÄngen nÀsta torsdag!!!

missanÂŽs
0

#47 Hon tackar sĂ„ mycket! Ja, har fastnat för det ocksĂ„ nu nĂ€r jag sett henne hihi đŸ˜ƒ

#48 Åh vad roligt, lycka till! đŸ˜ƒ

aliiciaj
0

#46 SĂ„ himla vacker! Visst var hon en hoppkorsning? :)

Wilmarabbit
4

I helgen kommer denna underbara sötnosen, Amuletten's Pavillion Rough đŸ˜ Duktiga Malin Hultman Ă€r fotograf đŸŒș

Ballong http://terabitiaskaniner.weebly.com/ - Hoppkaniner i VĂ€stra götaland Ballong

aliiciaj
0

Byggt tvÄ hinder nu, det Àr ju superkul att bygga hinder! Ska bygga nÄtt mer ska bara komma pÄ vad, nÄn som har tips? pÄ ett bra hinder att ha hemma? :) Som inte Àr för svÄrt att bygga.

[[Grinchiga Grinchen]]
0

#34 Beklagar verkligen. Vilket fint namn kaninen hade. #28 Draculaura, Bettan, Fladdra (fladdermus)

Storip
0

#53 tillsvidare pÄ listan Àr: Hanen : Dracula, Jack Honan : black pearl. Bloody mary. Donna.

[MiraForever]
0

#46 đŸ˜â€ïžđŸ’“đŸ’œđŸ’™đŸ˜˜

tixEntry
0

#54 Diva kanske? Annars:

Villain
Nequam, dum, stygg pÄ Latin
?

Storip
0

#56 Diva var fint :) Tack!

Maleficum
2

Kenzie gör sitt bÀsta att hÄlla efter grÀsmattan.

aliiciaj
0

Har ingen röst idag, Àr sÄ hes att jag bara gÄr fram tysta viskningar till ord. Hur ska det gÄ idag, att jobba pÄ förskola utan röst gÄr inte riktigt. Tur att barnen gillar charader, kan försöka teckna fram det jag vill heheh.

tixEntry
0

#58 đŸ˜‚

Katniss
0

SÄg en annons pÄ blocket som gjorde mig himla irriterad. En kanin satt i en liten bur, fanns inget underlag, bara en toa i kanten, och det fanns i princip inget hö.. Hoppad verkligen att det bara var tillfÀlligt just vid fototiden, men misstÀnker att det inte Àr sÄ..

R.I.P. Anton 💔

[MiraForever]
0

Haha

Frosstis
0

PÄvÀg hem frÀn Sthlm :) har vart pÄ ett info möte om mitt utbytesÄr i Frankrike :)

[MiraForever]
0

Hoppas att det var ok att lĂ€gga ut kakadua bilder😃

Fridaaaa
0

#64 I klotterplanket, dvs hÀr, Àr det helt OK :)
Vilken slags kakadua Àr det?

tixEntry
0

#61 Nej ush
 Stackars liten annars😕

Jag vill verkligen hitta en hona till Simba! Hittills en möjlig. :D

Katniss
0

#66 letar du efter en vuxen dam eller en bebis?

R.I.P. Anton 💔

tixEntry
0

#67 Helst en vuxen pÄ ett till tre Är, för Simba Àr tvÄ Är.

Katniss
0

#68 kolla omplaceringshem nÀra dig :)

R.I.P. Anton 💔

[MiraForever]
0

#65 Eh? Det stog bara kakadua, sĂ„ jag vet inte. Det Ă€nda jag vet Ă€r att dom lever i Sydamerika, att dom skriker sĂ„ öronen spricker, att vissa kakaduor Ă€lskar att bli klappade och dom Ă€ter frukt.

Fridaaaa
0

#70 Trodde du hade bild, att det var dÀrför du frÄgade :)
För finns olika sorter, ingen som heter enbart kakadua nĂ€mligen. Och de Ă€ter Ă€ven tex fröer :) 

Min mamma föder nÀmligen upp tex Nymfkakadua :)

[MiraForever]
0

#71 Jaha

missanÂŽs
0

#50 Ja precis, hon Ă€r en hoppkorsning đŸ˜‰ Tack! đŸ˜ƒ

aliiciaj
3

Idag tÀvlade Curium krok för första gÄngen, och hennes andra tÀvling totalt. Hon gick pÄ 2+2 fel men jag Àr sÄ nöjd. Hon hade sÄnt bra flyt och bjudning, bara letade efter nÀsta hinder hela tiden. Hon kommer nog bli vÀldigt bra med tiden, nÀr hon musklat pÄ sig lite mer och blivit lite mer erfaren. Bilden Àr frÄn idag, foto: Sofia Andersson.

Katniss
0

TĂ€nkte gĂ„ pĂ„ promenad med Anton pĂ„ en Ă€ng, men mĂ„ste frĂ„ga om rĂ„d ang en sak först. För nĂ„gra dagar sedan (vet inte nĂ€r, kan ha varit precis innan helgen eller tidigare) klipptes grĂ€set dĂ€r. Antagligen med maskindriven grĂ€sklippare men vet inte sĂ€kert. Kan jag promenera med Anton dĂ€r? Det Ă€r knappt nĂ„gra rester kvar av det avklippta höet men det finns ju lite hĂ€r och var
 Vad tycker ni?

R.I.P. Anton 💔

[Melbun]
1

Nytt försök med en ny kompis till Melvin. Gillar hur hon tittar pÄ mig med kÀrlek i blicken x)

Katniss
0

#76 nej vad söööt 😍

R.I.P. Anton 💔

emms
0

#75 Ja det Ă€r nog ingen fara. Se bara till sĂ„ att han inte börjar kĂ€ka ur nĂ„gon hög med avklippt grĂ€s. 

Resten av grĂ€set borde ju nĂ€stan ha torkat kan man tycka đŸ™‚

Emma

Katniss
0

#78 ok :)

R.I.P. Anton 💔

[MiraForever]
0

..

Fridaaaa
0

Pust, vÀldigt varmt!
Ingen Hage för kaninerna idag.

aliiciaj
0

Pratade med en domare i lördags om Haren som fortfarande har ett rinnande öga trots mÄnga behandlingar. Och man fÄr tÀvla en kanin med rinnande öga om allmÀntillstÄndet Àr bra. SÄ ska tÀvla Haren pÄ lördag för hon mÄr ju bra, det Àr bara ögat som Àr dÄligt. Men har bokat en tid med henne till en annan veterinÀr, ska se om det finns nÄgot sista att testa pÄ mot ögat. FjÀrde gÄngen gillt nu hoppas jag :p

Katniss
0

FÄr man tÀvla hoppning med okastrerad hankanin?

R.I.P. Anton 💔

Fridaaaa
0

#83 Ja :) Annars kan man ju inte avla fram bra hoppkaniner? =)

Katniss
0

#84 just det xD Nej men ville bara kolla, skulle inte vara kul om man anmÀler sig till en tÀvling och sedan blir stoppad vid starten..

R.I.P. Anton 💔

Fridaaaa
0

NÄgon som vill göra min hemtenta som ska in pÄ söndag? xD

Frosstis
1

Wow vann en till tÀvling haha. SÄ nu har jag 6 st konsert biljetter till 5sos imÄn! Hahah

Frosstis
0

Wow vann en till tÀvling haha. SÄ nu har jag 6 st konsert biljetter till 5sos imÄn! Hahah

mimao
0

Hej hej

Fridaaaa
0

HÀrligt vÀder! :D

aliiciaj
0

Jag jobbar pÄ en uteförskola, och man skulle ju kunna tro att man skulle va lite brun dÄ. Men nÀ icke! Hur mycket jag Àn försöker vara i solen sÄ förblir jag vit. Medan min syster kan gÄ ut fem minuter och se ut som hon varit utomlands i vÀrmen en mÄnad..

Frosstis
0

Nu Àr jag pÄ tÄget pÄvÀg till Stockholm :D det kommer bli en sÄn himla bra dag! Jag anvÀnde min kompis mail och tÀvlade i en tidning och nu vann hon med konsertbiljetter XD men vi sa att de kunde ge dom till nÄn annan. Lol!

Maleficum
0

#91 Det dÀr lÄter som mig och min bror :P Jag blir aldrig brun (bara röd och superfrÀknig) men min bor behöver knappt tÀnka pÄ solen sÄ blir han brun!

Trebit
0

Blir sĂ„ trött
 Var inne hos vet 2 ggr i april pga Benjies öra (hĂ„ller det bakĂ„t, skakar pĂ„ huvudet etc) och fick svar att det inte fanns nĂ„gra bakterier och röntgen visade absolut ingenting. Nu idag Ă€r sĂ„klart alla symptom tillbaka och han Ă€r sur och nervös. Har varit i kontakt med MĂ€lardalen men de hade inga kanin-tider förrĂ€n torsdag nĂ€sta vecka. Jag bĂ€var lite inför att ringa till Roslagstull igen dĂ„ jag fick rĂ€tt trist bemötande nĂ€r jag var dĂ€r sist med min till synes friska kanin.
Har noll tid och noll ork att Ă„ka runt halva stan med Benjie heller, sĂ„na hĂ€r dagar önskar jag att jag hade bil

Kaninerna Benjie och Luna

Tumblr - ☆ - Instagram

Trebit
0

Benjie och jag har nu tid hos Gunnel Andersson pÄ Roslagstull kl 8 imorn, oskönt att behöva gÄ upp kl 6 men skönt att slippa fÄ nÄgon av veterinÀrerna som jag trÀffat dÀr tidigare. Har bara höft bra om Gunnel.

Tumblr - ☆ - Instagram

aliiciaj
0

#95 Jobbigt! Haren hade öroninflammation nyligen, hon la bak det örat och skakade mycket pĂ„ huvudet. Vi fick en öronrens och örondroppar utskrivet. Öronrensen heter epiotic och Ă€r inte receptbelagd, man ska droppa i det i örat, massera örat i minst 5 minuter och sen rensa ut allt. Sen om man fĂ„tt örondroppar utskrivet ska man droppa i det. Det Ă€r ingen idĂ© att droppa i örondroppar om det Ă€r massa mojs i vĂ€gen. SĂ„ om ni inte fĂ„r nĂ„gon medicin den hĂ€r gĂ„ngen heller, sĂ„ kan det vara vĂ€rt att testa. Lycka till!

Trebit
0

#96 Tack! Vi var inne i april tvÄ gÄnger, en gÄng togs det prov och inga sÀrskilda bakterier hittades, sen var vi pÄ Roslagstull och röntgade och dÄ hittade de ingenting alls. De behandlade mig som om jag var lite korkad som tog in min "helt friska" kanin, men nu Àr ju vet tiden sÄ snart efter att symptomen började sÄ hoppas att de lyckas hitta problemet sÄ vi slipper Äterkomma om nÄgon mÄnad igen. Men tack för bra info! Jag ska hÄlla det i tankarna om vi fÄr örondroppar.

Tumblr - ☆ - Instagram

[MiraForever]
0

Har skapat en ny blogg.

rabbitforever.blogg.se

aliiciaj
0

IgÄr var mamma hos veterinÀren med Haren igen, jag kunde inte vara med tyvÀrr.. Fick i alla fall svart pÄ vitt nu att det Àr ingen idé att fortsÀtta med olika antibiotikadroppar till Harens öga, utan hon har förmodligen en trÄng tÄrkanal och vi ska spola med koksalt tvÄ gÄnger om dagen sÄ kanske vi spolar bort proppen med tiden. Det Àr mÄnga kaniner som har problem med rinnande ögon, och det Àr inget kaninen lider av sÄ lÀnge det inte rinner jÀttemycket, för dÄ blir ju huden under ögat irreterat. Domaren i lördags visade en kanin för mig som hade problem med rinnande ögon, men den tÀvlade pÄ bra ÀndÄ och sÄ lÀnge allmÀntillstÄndet Àr bra sÄ Àr det ingen fara. SÄ Àntligen sÄ slipper jag fler veterinÀrbesök med Haren den nÀrmsta tiden (förhoppningsvis man vet aldrig med den kaninen) :D

Wilmarabbit
0

Fick Ă„ka in till akuten efter att en av mina kaniner högg mig i armen đŸ˜ź

[MiraForever]
0

#100 Ucsh dĂ„!🙄😟

missanÂŽs
2

MĂ„ste bara dela med mig av haren som jag fĂ„ngade pĂ„ bild igĂ„rkvĂ€ll! đŸ˜ƒ

Peak303
1

NĂ€r hunden Ă„ter igen för 3e gĂ„ngen i rad visar att hon kan trotsa det som gör henne sjuk â€ïž

Även om jag inte Ă€r helt sĂ€ker pĂ„ att hon kommer bli helt frisk sĂ„ visar hon Ă€ndĂ„ sig bĂ€ttre dĂ„ hon bĂ„de Ă€r piggare och Ă€ter mer Ă€n innan â€ïž

-'  Malin Hultman

Frosstis
0

Woo

tixEntry
0

#104 Du vinner ju allt sĂ„nt
!😼

Adirfen
0

#104 Du har verkligen tur!

[MiraForever]
0

NÄgon hÀr som har förslag pÄ vad jag kan skriva pÄ min kanin blogg? http://rabbitforever.blogg.se/

Usagi_
0

SÄÄ himla varmt!! :o

~ Be sure to taste your words before you spit them out ~

Maleficum
0

Ska bli svalare imorgon som tur Àr.

Fridaaaa
0

#107 Lite om er vardag, vad ni gör tillsammans mm? :) 

-------
Ledig nu till onsdag, sedan blir det jobb tors + fre
Klirrat sommarjobb 3 veckor + 2 veckor. Ev 2 veckor till men inte 100% sÀkert Àn :)

aliiciaj
1

Nu Àr Pralinens Mio Valentin hemma hos mig, ska fÄ tÀvla honom imorgon. Ska bli jÀttekul! Har dock aldrig hoppat med honom förut, sÄ det kan gÄ hur som helst. Men det fÄr mig att tÀnka pÄ ponnycupen som jag var med i förut, dÄ Äkte vi till olika ridskolor och hoppade deras ponnyer som vi aldrig suttit pÄ förut och tÀvlade lagvis. Det skulle ju vara en kul grej med kaniner ocksÄ, att hemmalaget tÀvlar sina kaniner pÄ hemmaplan sen tÀvlar bortalaget pÄ samma kaniner :p

Vovisch nr2
1

Oj var lĂ€nge sedan jag var inne hĂ€r😟 

I förra (eller den innan?) klotterplanket skrev jag ju att jag skulle fĂ„ hem en unge och bad om namntips sĂ„ vill bara uppdatera om vad det blev. Hade smĂ„tt panik om att jag aldrig skulle komma pĂ„ nĂ„got sĂ„ nĂ€r uppfödaren föreslog Trolla sĂ„ kĂ€ndes det sĂ„ rĂ€tt sĂ„ fick bli det trots det inte var islĂ€ndskt eller innehĂ„ller nĂ„gon "speciell" bokstav (x, z osv). Men Ă€r Ă€ndĂ„ nöjd och tycker hon passar i det. 

LÀr bli en bondingtrÄd eller bildtrÄd snart dÄ vi under midsommar ska försöka fÄ Soya och Trolla att flytta ihop. Soya kastrerades i tisdags sÄ hoppas att revirkÀnslan har lagt sig.

-HÀlsning Jossan, medarbetare pÄ bichon ifokus-

Frosstis
0

#105 106, ja verkligen haha :') hÀnde sÄ mkt den kvÀllen, galet

Frosstis
0

#105 106, ja verkligen haha :') hÀnde sÄ mkt den kvÀllen, galet

Diskussionen har nÄtt max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
InlÀgget Àr lÄst för nya kommentarer