R.I.P Nasse <3
3 dagar innan vi skulle åka till Turkiet. Det var eftermiddag och jag skulle ta ut kaninerna. Det första jag ser i buren är Nasse.. hennes öga. Hon och sin lilla dotter hade tydligen bråka.. Jag var förskräckt och sprang in till mamma och sa att Nasse hade blevit biten i ögat. (Nasse hade i sina tidigare år fått öroninflamation, så hon var sne i huvudet efter det) En vecka senare kom vi hem. (min kompis hade tage hand om kaninerna och gett Nasse ögondroppar. En dag efter när vi hade kommit hem så ringde vi till Vetrinären i Stan och fick en tid där Kl: 20.00. Vi åkte dit.. Vi vänta och vänta.. klockan var nu 21.30, ni kan komma in nu. Vetrinären sa direkt: Hon är blind på det här ögat, ni har två val… antingen avlivar vi henne eller så gör vi en opration?. Det var så svårt och välja, för hon var ju inte försäkrad och det kostar rätt så mycket pengar och göra en opration om man inte är försäkrad.. och avliva henne ville jag inte göra.. ='( Men jag fick ta ett beslut… Hon hade ju lidit så mycket av ögat, så jag tänkte att hon mår bättre av att leva i himelen än en opration på ögat och lida av det ='( <3
Vila i Frid Nasse! Kommer alltid sakna dig, älska dig, Känna hur du andades och hur fin du var! <3<3<3 ='(
Mvh Mi-ck-an <3

Stackars dig :( Vila i frid Nasse *tröstkramar*

vad synd. :/
rest in peace ..
Vila i frid<3
- Mvh Emma
Gud så tråkigt;'( Känns som det är väldigt många kaniner som går bort just nu=/ Tröstkramar<3

Tack så mkt alla ni. =') Det är så skönt och få prata ut och skriva hur man känner om mina älskade djur =')
#5 Jaa, det är det. Fast att det var 1 år sen nu hon gick till himlen, så känns det som om det var i går jag höll i henne ='(
Jag lägger in en bild på när hon hade kaninungar. Nalle ska ju vara med förstårs oxå =) <3 (Det är från förra året i Juni)
Vila i frid. *tröstkramar*

Vila i frid<3<3 *en miljard tröstkramar till dig*

Vila i frid
R.i.p Nasse vila i frid
Du har gjort dit här på jorden
Du går upp för trappan och stiger in hos gud nu är du en av dom
en ängel
R.I.P :(

Vila i frid lilla Nasse.
Vila i frid <3