Kliniker - kastrering
Hej! Någon som känner till någon klinik i Västerås/Uppsala trakten som utför kastrering av hon- och hankaniner och som ni själva eller någon i er närhet har bra erfarenhet av? skriv gärna ner hur mycket det kostade er också :)
Mälaren smådjursklinik har en veterinär som heter Marianne Tornvall:) hon är väldigt bra på just kaniner. Har dock aldrig kastrerat där men fått hjälp med andra problem med kaninerna. Ligger i Sigtuna kan man väl säga.
Jag blev rekommenderad den kliniken när jag ringde runt. De verkar vara jätte duktiga. Och just nu i maj hade de 20% rabatt på kastrering! Dessvärre är min hona lite för liten så kan inte boka in förens sent på juni och min hane hämtar jag inte upp förens den 4/6! Så där hade jag lite otur, priset för att kastrera en hona låg annars på 1600kr där. Är den enda kliniken jag hittat hitills som verkar vara bra på det de gör så kanske måste köra på det fastän det är lite dyrt :)
Någon som har erfarenhet av Evidensia Djuklinik i Västerås? Vad var isf ert intryck av de? :)