Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 648 ggr
[MiraForever]
2

Älskar kanin ifokus

Jag själv älskar kanin iFokus och det har jag gjort i många år nu. Någon annan som känner likadant.

Irmelinis
0

Jag har fått otroligt mycket information härifrån, både genom att fråga i egna trådar och genom att använda sökfunktionen och läsa många gamla trådar. Helt underbart, tycker jag 🙂

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

[MiraForever]
0

Desamma. Man vill ju inte slita sig ifrån kanin iFokus. Det finns tävlingar,lekar,information och osv

[MiraForever]
0

En sak, älskar dina inlägg Irmelinis❤️ Lär mig så mycket av dig och andra så klart. Varje dag kollar jag om du har skrivit något Irmelinis😉 Så sluta aldrig med vad du gör, sluta aldrig att var medlem på kanin ifokus👍 Du är min förebild😉😃

Irmelinis
0

Hihi, tack :) 
Ändå är jag själv ganska ny medlem om man jämför med många andra. Kul att höra att mina nördiga inlägg uppskattas!

www.alrunans.weebly.com/

[MiraForever]
0

Har mer att säga❤️ Men de tar jag i ett privat eddelande till dig. Så håll utsikt efter det. Om du ser det svara gärna tillbaka och dina inlägg är inte nördiga, dom är bäst😉

[MiraForever]
0

Meddelande

tiger tok
0

Jag måste också säga att jag älskar kanin iFokus, är inne här minst tre gånger varje dag! Och irmelinis du är ju så fantastisk, det är något speciellt med dig för du känns så erfaren och säker,man känner sig säker gällande dina svar!!!💖

zemlathebunny
0

Ja jag måste också få säga att jag tycker irmelinis är fantastisk! Hon ger bra svar och är ALDRIG otrevlig på nåt sätt! Det behövs fler såna människor!

Jag gillar också kanin iFokus, men jag är även inne på ridsport iFokus, ridtravare iFokus och rexkanin iFokus. 🙂

Frosstis
0

ja irmelinis du är alltid så positiv och snäll ❤️<33

Irmelinis
1

Tack, snälla 🙂
Det har aldrig funnits någon anledning att vara otrevlig. Det gör väldigt sällan det faktiskt.

www.alrunans.weebly.com/

[MiraForever]
0

#10😍😝👍🏻

[MiraForever]
0

Alla verkar tycka om dig Irmelinis

[MiraForever]
0

Man vill ju ha dig som en vän

tixEntry
0

Jag älskar kanin iFokus! (resten av iFokus också faktiskt) Jag har bara varit medlem i några månader, men fastnade direkt och nu är jag inne minst tio gånger om dagen… (japp, du läste rätt)
Om man kollar på min profil så ser man att jag bara har loggat in ett fåtal gånger, men det är för att jag aldrig loggar ut! Då kommer man hit direkt utan att behöva krånglet med att logga in först… ;)

Ja, såna som Irmelinis är bra att ha! De gör stämningen bättre och delar med sig av kunskap. :D

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

[MiraForever]
0

#14 Ja

[MiraForever]
0

Irmelinis kolla dina PM.

Fridaaaa
0

håller med, denna sidan är toppen! :)