Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 1528 ggr
Mollyjohlia
0

Till salu?

Hej!:)!jag undrar om någon av er vet eller har kaninungar till salu hälst hoppkorsningar eftersom att jag tävlar men funkar med andra raser också:) ska finnas inom Västerbotten:) vet ni någon tveka inte att höra av er:)

Peak303
0

Om du har facebook så gå in i gruppen "Kaninhoppning" så kan du hitta uppfödare i den gruppen. :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Mollyjohlia
0

#1 ja, jag har Facebook men problemet är att kaninerna till salu hittar man i södrasverige… Men tack ändå;)

Fridaaaa
0

#2 Oftast går transport att ordna :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

BlaCo
0

#0 Nu kanske jag tipsar om det uppenbara, men på Blocket finns en hel del kaniner, även i Västerbotten ;)

EmmasBella
0

Jag fixade en kanin från moheta/ växjö upp till umeå så transport löser sig oftast om man är villig att betala en slant men annars så några uppfödare i västerbotten: Felicia Ragnarsson (stormurs kaniner, ej reggat) Alecsandra Ladås (dineros, ej reggat) Hoppas du hittar en liten❤️

Elsaharr
0

Tipsar om samma som #1!

Zingo ;D

Peak303
0

#2 Haha jag har problem på andra hållet. Hittar typ bara kullar runt Sthm 🤪

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Adirfen
0

#5 Räfsebo? :)

zemlathebunny
0

Jag har kaninungar just nu och bor i västerbotten. Skicka ett PM till mig om du är intresserad. Mamman till kaninungarna är väldigt duktig på att hoppa! ( Har dock inte börjat tävla än men det blir i sommar någon gång) Pappan kan också hoppa men tävlar inte. Somsagt hör av dig om du är intresserad!