Ångrat?
Har du någonsin ångrat att du köpte din/dina kanin/kaniner?

Nej, aldrig.
NEEEEJ<3

Nej.

ibland får jag sånna tankar, det är ju klart att jag ÄLSKAR Frallan, men ibland blir jag bara olycklig för att jag skaffade henne. :S

#4 Ursäkta att jag frågar men, Varför?
NEJ<3
Aldrig :D <3
Neej inte min snuttenutte Zoie :)

Nopes!
Nepp ^^
Absolut inte!! <33
NEVER!!

Nej.
Lr tja, jag ångrar liite att jag helt plötsligt har 5 kaniner istället för 3…det blev ju lite mer jobb å lite dyrare helt plötsligt. Fast jag ångrar verkligen inte att jag köpte Ava och Tryggur i år. Ava är väärldens mysigaste…som ett litet mjukisdjur <3 åh Tryggur är väärldens sötaste <3
Det är så kul att alla kaniner har så olika personligheter. Dom är liksom bra på olika sätt. <3
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

NEJ ALDRIG! <3
Ja. Har ångrat några köp.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
I början när jag hade Panda ångrade jag lite att jag köpt honom för han var så sprattlig så jag nästan inte klara av honom, men nu skulle jag ALDRIG sälja honom<33 Sessan har jag aldrig ångrat <33
15: varför det? (ursäkta om jag frågar.)
Jag föder upp, köper och säljer.
Ibland händer det att jag köper en kanin, som inte passar.
Har gjort impulsköp som jag senare har ångrat också.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

ALDRIg xd

nepp aldrig att jag har gjort det
nej :)
- Mvh Emma
neeeej skulle ALDRIG ångra att jag köpte Frallan ballan. Hon är ALLT och lite till;) Skulle aldrig önska att det var någon annan än henne, hon är uuuunderbaaar<3 <33333333 ÄNGEL
Sputtnick är allt allt allt & lite till. :) ^^

#5 - Jag har ingen aning, det bra blir att jag tänker så.. Det kanske är för att Frallan inte är trygg med jag och Linn och så?
Men jag skäms, jag vill inte tänka så.! :'(

Jag ångrar aldrig att jag köpte Engla. Visst kan det kännas lite jobbigt ibland - fruset vatten, burstädning & liknande men liksom - jag ångrar det inte. Det är det bästa köp jag någonsin gjort :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Har känt lite ångest, känns lite hårt att säga men men. Det är för att det känns som om jag inte skötte dom till "mvg" förut så "/ Men just nu så ångrar jag ingenting alls.

NEVER, ILOVEMYBUNNY
Ja, jag tog en stallkanin för att ha som sällskap till min hona som jag redan hade, för jättelänge sen, flera år sen.. Den honan var agressiv mot både människor och djur, så hon fick flytta till ett annat stall o vad jag vet så bor hon där fortfarande i sin box (;
nej jag ångar nog inte direkt köpet, men att ha en kanin får en att tänka ibland att man VERKLIGEN ska tänka efter innan man köper en. Alla vet inte om vad man ger sig in på. för att få en kanin så tam och tillgiven som möjligt så måste man ägna lika mycket uppmärksamhet och tid åt den som en hund,.
Medarbetare på Hundar.ifokus
nee

Nej!

Nja. Jag älskar ju dom jättemycket. men ärligt talat så skulle jag bara vilja ha en. min syster äger den andra och hon kollar till dom EN GÅNG i HALVÅRET (!!!). Det är så jobbigt på vintern också…
Men skulle ALDRIG nånsin vilja ge bort henne!
har aldrig ångrat att jag köpd dom men kan dock känna att man blir lite låst..jag och en kompis funderar tex på att plugga en termin i australien men jag kan inte riktigt få ihop det med mina djur…:/ får se hur det blir med det.. men om sagt aldrig ångrat dom <3
**ALDRIG!
**Inte min gulliplutt <33
Mina djur betyder ALLT för mig <33
Om jag fick bestämma 2 altenativ
1. Avliva mina djur
2. Bli av med ett finger :P
Då skulle jag ta 2:An!

Nej, inte direkt. Dock är det lite tungt ibland med t.ex att städa osv. och då en viss kanin äter upp vissa saker ;)
hhm, Kajsa. kan en viss kanin vara Hampus lille? :P hihihih
Medarbetare på Hundar.ifokus

#36: Hehe ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jag ångrar ALDRIG att jag köpte mina kanier.

Nej aldrig.

Ja bara tillfällligt så kan jag känna, nej jag orkar inte mer oftast är det i perioder då man känner jag hinner inte med jag sökter dem inte i mvg kvalitet som en tidigare sa. Men det är ju aldrig så att de jag funderat på att sälja dem för ajg älskar ju dom.
Nej. Aldrig.
Dock har jag som några andra säger känt mig låst ibland lixom å sådär, å ibland tillfälligt känt lite allt möjligt angående Saga då hon har varit väldigt sur & jobbig, men tänkte aldrig ens tanken på att sälja hon och nu är hon ju min mysboll precis som vanligt igen (:

ja såklart jg gjort, jag kan ju inte vara med honom 24/7 ocjh han är väldigt social, så jag känner mig hemsk när jag bara är med honom 7 timmar på dynget :/ han ser så ledsen ut när man måste lämna honom ensam…
han är underbar å jag skulle aldrig sälja honom, känner bara skuld över att han måste va ensam så mkt :P