Kulltema?
Ni som följer min blogg kanske har sett att jag velat fram och tillbaka angående namn till ungarna.. Har fortfarande inte bestämt sig. Så nu vill jag ha ALLA kullteman ni kan komma på!
Och även: Vad är finast? Enkelnamn efter alfabetsordning eller ett tema? Blir lite osäker..
Teman! Alfabetsnamn är praktiskt men inte lika roligt. Det tror jag kan bero lite på hur många kullar man tar eftersom man förmodligen snabbare blir av med teman än vad man blir av med bokstäver. Alltså idéer till namn!
Jag tycker teeeeman.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Tycker också att teman är roligare :) Och mitt förslag som var det första som ploppade upp vad - Bumbibjörnar! :D Dom är ju såå söt o de e ju kaninungar med haha ^^ Fantasi AB :)

teman helt klart!!

blir lite nyfiken (a) ,.vad är det för kull du ska ta? :)
Teman är kul :D
- Mvh Emma
#4 hon ska ju ta en kull på Myran :)
- Mvh Emma

Teman!!!
Jag själv kör på tema till mina guldhamsterkullar! Har hittills haft:
* Prins & Prinsess
* Disney-Kullen
* Vikinga-Kullen
* Julaftons-Kullen
* Motor-Kullen
* Höst-Kullen
Nästa tema här hemma är Ädelstens-Kullen!

Verkar som det blir teman hära :D Så nu måste jag bara komma på ett riktigt riktigt bra tema ^^,

#6 Jasoo :) det är hennes teddy dv vädur vah? :S Har lite dålig koll på vilka kaniner som tillhör vem xD
#10 Japp, Myran är hennes söta teddydvv :)
- Mvh Emma

Hehe, jag ska ta en kull på min teddydvärgvädur. Hon ska paras i slutet på februari med Snachästens Victor (Snowball) :)
#2: Vad heter bumbibjörnana då? :P har ju sett det där men kommer inte ihåg vad dom heter. Det enda jag minns är att nån elak kille heter typ torulf eller nåt sånt där?? :P
#13,
Bernhard Bumbi (Zummi Gummi)
Bibbi Bumbi (Sunni Gummi)
Bombo Bumbi (Cubbi Gummi)
Gramse Bumbi (Gruffi Gummi)
Hubbe Bumbi (Tummi Gummi)
Nanna Bumbi (Grammi Bumbi)
Gusto Bumbi (Gusto Gummi)
Sen är det ju Hertig Torulf o Kung Valdemar osv, men det där är björnarna (; Skulle vara astufft :D
Vad heter din blogg?^^

#15 Står på hennes press :)
Jag tkr båda är roliga. Men ABC är nog bättre om man tar många kullar med temakullar är mkt roligare :)

#14 Gud vad söta namn!! :D Kommer ha de i åtanke ;D

Temanamn är mycket roligare. :)

Jag tycker också temanamn. På min andra kull hade jag Grekiska namn eftersom att ungarnas mamma heter Retsina som är ett grekiskt vin. Tredje kullen hade jag glassnamn och på första var det godis och choklad

Tycker du ska ha tema ^^
Kom på några teman som jag och min kompis
kom på förut :)
Godis, bilmärken, frukter. ^^
Tema helt klart^^ Mittt förslag är disney prinssessor och prinsar =) Ska själv ha de om jag tar en kull någon gång =)
o Kameramärken. Nikon, Canon, Konica, Samsung m.f
o Choklad. Marabou, Daim, Plopp, Twix m.f
o Svenska namn. Gun, Lars, Kalle, Elsa m.f
o Blommor. Tagetes, Balsamin, Ros, Narciss m.f
o Franska ord. ciel (Himmel), chérie (Älskling), miroir (Spegel), coeur (Hjärta) m.f
Det var några teman jag kom på ;)
Nu kom jag på! Såg en tjej på Råttor.ifokus som hade naturkatastrofer som tema. Gud vad hemskt det låter ^^ Men det var jättefina namn, typ - Tsunami, Earthquake osv :)
#23 har också sett dem jättefiina namn!! :)

Islänska namn