OT- Skriva rubriker
Jag tycker att det är rätt jobbigt när folk skriver rubriker med många uttrops- eller frågetecken, eller många smilisar. När man skriver med caps lock aktiverat ser det oxå himla skrikigt ut tycker jag. Ett exempel:
VAD SKA JAG GÖRA!!!??:):):(
eller att man skriver en rubrik som man inte har en aning om vad inlägget kommer att handla om. Att man skriver t.ex bara:
Jaa!!!!
Jag skulle tycka att det skulle vara mycket trevligare om man hade tydliga men ej överdrivna rubriker.
Jag låter nog som en gammal surkärring nu och kommer antagligen få mkt kritik, men så tycker jag iaf:)
MVH
Håller med dig =)
- Mvh Emma
Jag håller fullständigt med ! tycker det är sjukt jobbigt när dom bara skriver ja eller liknade man vet ju inte vad tråden handlar om.
Håller med. Meningen med en rubrik är ju att den ska visa vad tråden innehåller. T.ex om man vill ha hjälp med Kaninhoppning kan man skriva "Kaninhoppning - Hjälp" Eller om man har bilder på sina kaniner "Mina kaniner - Bilder"
Det var bara lite exempel ;)
håller också med! =)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Jag håller också med. Ibland ändrar jag rubriker som man blir helt förvirrad av, men om alla tycker det är bra skulle vi kunna ändra rubriken som bara är tex "vad?" eller ":)" eller "hjälp!" och försöka se till att rubriken blir mer talande. Och sedan självklart skriva i tråden att vi hjälp till lite.
Är det något som ni medlemmar skulle vilja se?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#5: Ja. Mycket bra ide.
Men man behöver kanske inte ändra för mkt i rubrikerna. Dom måste ju inte berätta exakt vad som står i hela inlägget men ni förstår.
Tycker helt klart att det är okej att sajtvärden och medarbetarna får gå in och korrigera rubrikerna lite. Men inte för mycket. Ändra bara dom som är helt åt hel**te
Tycker också att det är bra om man får et litet hum om vad tråden handlar om då man läser rubriken..:)

Håller med er!
Vi är nog ändå rätt duktiga på att skriva bra rubriker. Finns många sidor där det är värre (fast många sidor där det är bättre också).
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
ja jjag menar de kan inte vara alla tänka till när man skriver nått
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Håller med! Det räcker med; Vad ska jag göra!?
Dom svarar ite fortare om man skriver med stora bokstäver ;)

Jag håller med
Att ändra alldeles för mycket i rubriker som lotta skrev tycker inte jag heller är nödvändigt. Oftast är det bra rubriker och ibland räcker det faktiskt med bara ett ord i rubriken :)
Och som ciss säger är nog de flesta rubrikerna rätt bra, men självklart kan vi fixa till lite om vi ser något speciellt :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Man kan ju även göra så att man ignorerar dom trådar med dumma rubriker, alternativt läser men vägrar svara? ^^ Så bör personen ifråga förstå att folk hellre läser något som är trevligt skrivet, än något som det bara skriker IQ-badboll om.

Håller med !!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D
haha, skoja. jag menar: jag håller med till 100% :)
Håller med :)
Håller med :)

Kan inget annat än hålla med dig till 100 %.
#14 haha jag vart lite chockad där:D
Håller med er ovanstående ! ^^

Jag håller definitivt med! :)
håller med.
Håller med.

Många som höll med, ser man. ^^

Håller med!:D