Millenium's Bañado Del Sol
Jag tror knappast att det finns någon här som har lust att ta hand om min lilla Bella, men det är värt ett försök!

Millenium's Bañado Del Sol
u. Serafina Opal e. Josha Plutonium Jumper
"Bella" är en snart 5 månader gammal hona. Hon är en vädurskorsning och framavlad för hoppning. Detta är inget krav. Hemmet är absolut viktigast! Hon är i färgen viltsiames och väldigt (!) fin i kroppen.
Hon har börjat bli väldigt aggresiv och osäker. Och eftersom jag inte har den tiden hon behöver, tvingas jag nu sälja min lilla busunge. Hon har tävlat 1 gång men blev då oplacerad. Den mesta tiden går åt till att springa runt runt och busa i hagen eller äta eller sova. Det är Bellas melodi!
Hon är ganska van vid hundar, men lite osäker. Hon ska bo ensam, eftersom hon inte går ihop med andra honor. Hanar vet jag inte, men jag tror inte det. I famnen är hon lugn som en filbunke (därav smeknamnet Fille!) och somnar när man klappar henne på pannan.
OBS! Detta är inte en elak kanin. Hon är bara osäker och vill antagligen bara skydda sig själv och sitt revir!
Hon säljs med härstamningsbevis, skötselråd och köpeavtal. Har även en massa bilder som kan skickas med vid köpet! Priset är inte särskillt relevant, utan hemmet är absolut viktigast!
Kontakta mig! glimraskaniner@hotmail.com eller PM.

Sötnos <3 Lycka till!
Lycka till med att hitta ett nytt hem åt henne! :)
Lycka till :)
Var bor du? :)

Har hon fin hoppsläkt? hur är föräldrarna klassade?
men herregud så söt! :O
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Åhh vad synd du måste sälja henne <3
Matilda&Bella , love is the word

Jag bor i Stockholm
#5 Tror pappan är medel och mamman lätt.
Finns det transport till Borlänge om jag skulle kunna ta henne?
Jättesöt! lycka till
Om jag får undra, ska man bara ta hand om henne en tid eller ska man köpa henne ;) ?

#11 Hon är tillsalu.

Japp, klassningen stämmer. Jag ville köpa henne som unge men ja, jag vet inte. Tror nt det. ne säger till om jag e intresserad =)
#12 Går det bra om jag hör med pappa imorgon? Om det skulle finnas transport nära Borlänge?
PS. Är vana vid sånna kaniner, har själv en lika dan!
Vad tråkigt Matilda :( Lycka till med alltihopa!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
I vilken höjd tävlade hon i? :)

#16 Höjd? :S Om du menar klass så tävlade hon Lätt ny.
så tråkigt :(
lycka till & jättefin kanin!
#17 Aha ;)
Söt :) Lycka till !

PUTT!
Lycka till.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Åh lilla pluttegumman <3 Synd att hon kanske inte kan bo med en hane (inte tillsammans) och att du bodde så långt bort. Lycka till!
Tråkigt, det märks att du verkligen älskar henne.. :( Hoppas hon får ett bra hem!!

Hoppas hon får ett bra hem,lycka till!

Tack allihopa :) Hon flyttar ju eventuellt hem till sin uppfödare, men det blir lite knivigt med transport ända ner dit, så därför har jag ut en annons också.
Söt! :) Lycka till!

Twinnie, har uppfödningen någon hemsida? :)

www.milleniumskaningard.3w.se är adressen till uppfödningen

#28 Tackar :)

Jag har snackat med Michelle en del, om ni får ner henne här så ska jag ev. se om jag kan ta henne =)

Vill ha gullungen (L) Men får inte :( ..

#30 Problemet är ju att få ner henne .. vi har pratat lite om det men har inte alls hittat någon passande lösning ännu.

Hur mycket kostar hon? (A)
Lycka till !

Var bor du??

#33 Har inte bestämt det ännu. Det kommer jag och den nya ägaren att bestämma tillsammans. Hemmet är viktigare än priset.

32- det är jättesynd.. =( Men jag kan säga till om jag höör något =)

Filippa skulle du ta henne? xd
#38 Nej, hon ska till sin uppfödare! Sen finns det ingen transport..