Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 665 ggr
Brokenfether
0

Min kanin=D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allihop…nu har jag köpt en egen kanin…Skrattande Det blev en vuxen hona som är ca 2 år..men hjälp…vad är det för ras??? Hon jag köpte den av visste inte säkert,men hade hört av förra ägaren att det var en lejonkanin. kan ni hjälpa mig att se Vilken ras? hon är??

Lägger in 2 kort på henne…på det första är hon oklippt och man ser varken bak eller fram,det andra har jag klippt fram huvudet på..hon ser så rolig ut…vi trodde det ev var en angora ,men det är det nog inte heller. Hjäälp….ni är så duktiga här inne…hon heter Decibell men kallas Bellis. Vilken färg? har hon…är det chinchilla?

jag har många frågor ska ni veta…Flört

Brokenfether
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nästa bild….

Brokenfether
0

Hoppas på svar…och oxå om man ska klippa denna ras..Fundersam

malinroth
0

ser ut som samma bild?

edit: nu ser jag :)

Brokenfether
0

#3 Jag har rättat till det nu…Skrattande kolla på dom igen

malinroth
0

hon kanske är blandras med angora i? Ser inte riktigt ut som en renrasig angora tycker jag men himla fluffig! :)

Hur stor är hon?

Brokenfether
0

#5 Ja,man kan ju undra…kan det va en teddy korsning??

Brokenfether
0

#5 Storleksmässigt likt en mindre katt..

twinnie
0

Angora/Teddy tycker jag det ser ut som! :)

Brokenfether
0

#8 Ja,hon är så mjuk i pälsen så det är inte sant…men bör man inte klippa ner henne då om hon är angora korsning??

Brokenfether
0

Hon ser väldigt rolig ut just nu,men jag ska fixa till hennes frissa så hon blir fin..har maginfluensa idag,så det blev inget med det idag som jag tänkt.

Brokenfether
0

puttar…är det någon mer som vet Vilken ras? min kanin är? Vilken färg? den har? Mvh/B

senna
0

jag tror hon är en teddylöwen, eftersom hon har korta öron som en löwen, och päls som en teddy.

angorakaniner bruka ha lite längre uppåtstående öron med "fluffbollar" i topparna.

KajsaM
0

#12 Jag tkr att hon har ganska stora öron.

Tror som Twinnie, Angora/teddy.

Brokenfether
0

Tackar för era svar…hon har inga fluffbollar på öronen,däremot längre strån,som en lejon…ja,jag vet inte vad jag ska tro…Fot i munnnen

Vilken färg? tycker ni hon har chinchilla??

senna
0

#13 - De ser väldigt korta ut, om du tittar noga på bilden i #1.

Jag tror iaf att hon är teddylöwen, eller dubbelmanad löwen.

Hopi
0

Teddylöwen tror jag. Färgen vet jag inte.. Jättesöt iaf!!! ;) Ska själv troligtvis köpa en teddydvv. :)

Sotis
0

Vilken  gulleplutt<3:)

Jordgubbsgodis
0

vilken liten sötnos

twinnie
0

Chinchilla eller viltzobel heter frgen iaf :)

sputtnick_plexus
0

Söt kanin :)

huldisen
0

Så söt ^^