Färska bilder!
Nu få ni komentera! Ge kritik ;)
Hon passade i blått ^^^

Jätte sööt<3:)

Filippa är verkligen söt:)
Det jag störde mig litet på var att bilderna var lite mörka, och att dem var tagna ur lite tråkig vinkel. Prova att fota henne litet från sidan:)
Annars är bilderna jättefina!
Kramar//Carro
#8 Tack :D Okej ^^ Då ska jag prova det!

Fina bilder, fast ingen hade en direkt skärpa. Tråkigt att hon inte ser så intresserad ut heller, hon ser mest sömnig ut på de flesta bilder. Jättefin kanin!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#10 Joo hon ser trött ut, fast det var jäkligt varmt den dagen ^^ . För det mästa kan hon inte sitta still xD
Tack !
*putt *
Åh hon är så söt :D
- Mvh Emma
#13 Tack <33
*putt*
vad är det för ras? :) jätte söt! Fina bilder. ^^
#16 Hon är Lejonhuvad ^^
Sötis ^^, har ingen speciell kritik. ;)
Sööt :) Men typ handukarna var knöliga eller liksom vikna det var lite störande . Fast annars var det hur fint som helst

åååååh va sööt! :)
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
*putt*

så söt! :)

men håller med #10 faktiskt att hon inte ser så intresserad ut . men söt ändå! :)
#23 Nee , jag vet ;) Hon har aldrig lust att sitta still xD Vi fick låv att tvinga henne att sitta still xD Annars hade hon hoppat ner från stolen

Men skit vad sööt hon är! Hon passade i blått ^^
#25 Tack Tack :D

<33 Skulle vilja ha henne xD Får jag kidnappa henne ? ^^

haha:P

Gud så söt hon är :D<3 Det ända kritik jag kan ge är väl som på tex sista bilden att du ska fota i hennes höjd istället för att fota henne ovanifrån men annars fina bilder :)
#27 Tack! Nä nä .. inte kidnappa min lilla bebis <33
#29 Tack :D Okej ^^ Då vet jag ;)
*putt*
Jag tycker att bilderna var jättefina, och jättefin kanin :)
Jättefina :) Gillade bild 4 speciellt :P
så söt
Sötnos <3 Har samma kritik som dom andra skrev , att nån var mörk och visa var suddiga pch att tråkiga vinklar :) Men ett sött motiv har du lyckats med ^^
Tack alla :D