Sitthylla
Förra året hade Anton ett hus i sin bur. Huset gick sönder och jag monterade ner det. Sedan dess har han haft sin transportbur där istället. Han hoppar inte upp på transportburen lika mycket som han hoppade upp på huset. Nu undrar jag om transportburen räcker? Bör jag sätta in något annat också? Jag hade kunnat sätta in en röd plastlåda som han vanligtvis har i hagen under dagarna. Kan bifoga bild senare om det behövs.
R.I.P. Anton 💔
Ja, prova med lådan också. Har märkt samma med mina, transportburen gillar de inte att sitta på nån längre stund, utan de föredrar en stabil hylla eller låda.
Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop:
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
#1 Den kommer vara i hagen under dagen men till kvällen kan jag sätta in den :)
R.I.P. Anton 💔
Transportburar har tendens att vara väldigt vingliga och kaniner föredrar stadig mark. Mina tycker inte om att hoppa upp på transportburen för den brukar vicka om kull, men ett trähus hoppar dom upp på! :)
Maya🎈
#3 Han tyckte verkligen om sitt hus men den blev farlig för honom :/
R.I.P. Anton 💔
En perfekt sitthylla är nu fixad! Kan ta foto på den när den är placerad i buren :)
R.I.P. Anton 💔
#5 ja gärna:)alltid kul att se!
#7 vad bra det blev:)
Perfekt ju!
Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop:
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
Eller hur! Tyckte också det blev bra :) dessutom har han skugga vid nedre våningen o det är ju bra under varma sommardagar
R.I.P. Anton 💔
#11 Träet kanske luktar och han vill markera revir? Hur gammal är han? Tänkte om det kunde vara "tonåren" som spökar också..
#12 Han är fem :) så tonåren är sedan länge passerad.. Hmm jo det kan den nog göra. Dock inte av andra djur. den har varit med ett tag, dock minns jag inte den Vad kan han ha reagerat på?
R.I.P. Anton 💔