Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 2058 ggr
affieee14
0

bild på era burar!

ja behöver lite insperation på inredning till min kaninbur, skulle ni vilja dela med er av en bild på era burar? :)

frejaspluto
0

Har ingen bur , kompostgrind med 4.5 meter stort kaninhem, en kanin 4 kaninhus, ( krypin) kanintunnel från hö till toalåda. Varsin ände. Sen har jag liten extraIkea låda hans toalett. Matta som underlag. Sen har jag hängt en aktiveringsboll som jag har gjort lagt i goda saker där i som han får gnaga sig ur, stående på baktassarna för naturlig träning. Han behöver stort utrymme och det behöver kaniner han är frigående han är där när han vill vara ifred eller bara mysa. Könsmogen jobbig och rolig kanin just nu och låser under natten och när vi är inte är hemma, 8-12 h. Är han fri annars. Ute med koppel ofta. ✨🐰🐰

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Adirfen
0

Min inredning är inte märkvärdig över huvud taget. Men kan ge lite tips? på vad jag brukar använda anär jag inreder hagen. Nivåskillnader Saker att vara under Pinnar i en hög Enda plankarta att gå på och hoppa över Kruka med godis att välta Handduk att gräva i Transportbur att hoppa uppbokad på och gå in i.

Smultrondraken70
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här bor Molly när hon inte är ute och springer i köket. Inget märkvärdigt.

Smultrondraken70
1

Här bor Kasper, när vi måste stänga in honom ( när honan Molly är ute)

emiliasundstrom
2

Så här bor mina kaniner. Utomhus året runt och dem stortrivs! 😊

Blomma Med vänlig hälsning Emilia Blomma

Innehavare av Norths Hoppkaniner 

Regnbåge

Smultrondraken70
0

#5 vad härligt det ser ut:)

frejaspluto
0

#3#4 är det en vanlig kartong som du har ? Den vita som står Bosse på? Liten mer inspiration!😊🐰

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Smultrondraken70
0

#7 nej, det är av trä. Jag och dottern har snickrat och sågat ut hålen. Tyckte alla kaninhuset man kan köpa är för små och låga. Ville ha nåt rejält. Det ska egentligen stå Kasper på huset;) men han har ärvt det av vår andra hane som gick bort i januari. Det som är i andra hagen är ett exakt likadant hus.

I loves smulan5
1

Min bur

[lillelull]
0

#3 Var har du köpt allting, gallret och nätet som du har? 🙂

[lillelull]
0

#3 Alltså inte inredningen utan bara galler delen och nätdelarna och så, hela inhägnads delen då 🙂 Förlåt om jag var otydlig.

Smultrondraken70
0

#10 gallrena är från Zooplus, nätet är rådjursnät, köpt på Woody:)

[lillelull]
0

Aha jag va precis inne och kollade där, vilket av gallrena är det? Där fanns lite olika och jag blev osäker på vilket som var bra så om du vet vilket det var mer exakt kan du länka? Tack! 🙂

[lillelull]
0

#12 Om du visste vad den hette

[lillelull]
0
Smultrondraken70
0
michellan97
1
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Här bor Siri och Hedwig 🌈🌈

Michelle

"Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya"