Kaninungar?
Det är så att vi efter våran förra kull med franska vädurar så har det dykt upp intressenter i efter hand, och nu undrar vi om det finns någon här som också är intresserad? Vill gärna ha svar så snart som möjligt, för vi vill att parningen ska ske så snart som möjligt. Den blivande modern har haft en tidigare kull med viltgul manteltecknad, blå manteltecknad och helt blåa ungar. Dem troligtvis blivande ungarna och modern bor på Vallentuna 4H gård, och kommer vara vana vid barn och ljud. Även gårdens hund och katter kommer dem vara vana med! Så skriv gärna om ni är intresserade av ungar!☺
Puttar ☺
Var bor du ? Stockholm? Kan tänka mig , min dotters kanin är väldigt framåt , nyfiken , väääldigt nyfiken. och social, kelig såklart är bara ett plus i kanten. Tänk på att det är min dotter som ska få välja en hona då har jag lite krav på eventuellt köp, social, van vid ljud och liv., kelig är plus i kanten. Bilder på kaninerna just honor, Vi uppdaterar varandra. Om Pluto eller honan inte trivs kan man ha en form utav kontakt så man kan ha " öppet köp" ?? Hur vi gör med transport, pris. ✨✨✨☄💫
✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜
Ja, Vallentuna är en förort till Stockholm och kaninungarna kommer vara vana vid ljud och dem förra var såpass trygga att 3 stycken fick flytta till Skansen! Kan pma dig senare frejaspluto☺
Jaaa, PM mig!!! Gulliga du! ✨☀️
✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜
Puttar
Puttar