Inredning
Hej, vad har ni i era kaniners burar/hagar? Försöker få lite inspiration och tips? på vad man kan inreda mina kaniners utehage med. Under några dagars tid har jag byggt ett nytt hus till dem där ute i hagen, men tror att de skulle vilja ha lite fler roliga saker i hagen. /Cochon
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
gar du stenar till övers så kan du ju dekorera med dem
annars kanske stubbar som du gräver hål i
hmm typ någon träbro om du är bra på att bygga.. det är ju roligt att både gå över på och under ❤️
''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.'' http://white-botanika.weebly.com
Kartonger, pallar, tunnlar, plastlådor, stenar, stockar, mattor..
Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop:
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
Ikea kusinerna tunnlar, leksaker för kaniner, bjällror och hantlar i trä, mattor i sin bur, ullbädd, pinnar.. en tunnel gjord av hö.
jag hade en ullbädd förut till vår hona, men den trasslade hon sönder o åt bitar på , så jag fick göra mig av med den. 😐 så nu köper jag inget i tyg eller liknande.
hanen däremot kan gå på kuddar o annat fluffigt utan att bry sig om att provsmaka.
''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.'' http://white-botanika.weebly.com
PS.ska ta bort bajset i borten vid toan
#4 Synd, ullbädden är väldigt poppis här. Jag köpte den dagen innan jag hämtade henne och hade den i hennes transportbur när vi åkte hem och hon låg och sov i den hela vägen hem och sen dess har det varit hennes absolut favoritplats. Hon har aldrig bitit på den eller bajsat/kissat i den som jag hört några göra. Men hon gillar såna mysiga saker, mattor, iglo, tygtunnlar och hon har mattor i buren som underlag också och de biter hon inte heller på. Som tur är 🙂