Smiley?!
Hej! Måste bara ställa en fråga (visste inte vart jag skulle fråga hehe). Hur gör man sånna gula gubbar som kan skratta/kramas/ser kära ut mm? Kan man göra dem från en Ipad? Skulle bli jätteglad för svar!😃 (Menar inte en sån smiley;)
Fråga på iPad ifokus
Jag har inte ipad så kan inte svara, men titta i tråden ifokus via surfplattan inne på support. I inlägg 16 där finns en bild som visar vart/hur man ska göra. Som jag förstår så gäller det safari vet inte om det även gäller ev andra webbläsare.
.
Katniss har du tittat i tråden på support som jag länkade till. Niklas som lagt ut bilden använder själv ipad.
När det gäller mobiler eller plattor oavsett om det är android eller ipad (tror även iphone) så måste man i webbläsaren begära webbversion/skrivbordsversion och det är det niklas bild visar hur man gör i ipad.
.
#5 Nej, den hade jag missat. Tack🙂
R.I.P. Anton 💔
Tack för alla svar! Ja, jag menade iFokus egna gubbar. Ska gå in på länken;)
🥳Jaa! Jag löste det! Tack så jättemycket för hjälpen! Jag är alltid inne på chrome men nu bytte jag till safari. 😉
När det gäller chrome så är det möjligt att det går att få fram där också. Nu vet jag inte hur chrome ser ut i ipad, men på androids så finns det uppe till höger på chrome 3 punkter. Om det finns i ipad så klicka på dom för då ska det komma fram en liten meny. Titta om det finns en rubrik som heter skrivbordsversion eller webbversion, brukar vara enda rubriken som har en liten ruta vid sig. Klicka i så fall i den, då är det möjligt att de även kommer fram i chrome.
.
#9 Å, det gick på chrome också! Tack för hjälpen🤗